וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירנה לנסקי קבעה את הקריטריון לאליפות העולם

האצנית שתחגוג בקיץ יום הולדת 40 קבעה את תוצאת השנה ב-100 מ' משוכות - 13.06 ש'. מוצ'קייב הצטיינה גם בדיסקוס

אירנה לנסקי, האצנית הישראלית לריצת 100 מטר משוכות, קבעה הערב (חמישי) את הקריטריון לאליפות העולם הקרובה שתיערך בדאגו שבקוריאה. לנסקי, שתחגוג בקיץ הקרוב יום הולדת 40, סיימה את הריצה בתחרות בנווה שאנן שבחיפה בזמן של 13.06 שניות – תוצאת השנה. בכך הפכה האצנית הוותיקה לאתלטית השניה שקובעת את הקריטריון החשוב בשלב זה של העונה.

"אני מודה לאלוהים ולאצטדיון בחיפה", אמרה לנסקי בתום הריצה. "כשאני חושבת על הפעם הראשונה שלי באליפות העולם ב-95', לא חשבתי שכעבור 16 שנה אהיה שוב באותו מעמד". לנסקי שהחלה להתאמן השנה עם פאבל אלתרמן סיפרה ש"הוא שיפר לי את הטכניקה באופן משמעותי".

לאחר שקבעה בגביע החורף לאגודות את הקריטריון בהדיפת כדור ברזל לאליפות אירופה עד גיל 22 שתתקיים בחודש יולי בצ'כיה, אנסטסיה מוצ'קייב ממכבי בני הנגב באר שבע השלימה את המשימה כשקבעה גם את הקריטריון בזריקת דיסקוס (49.00) לאליפות הזו. מוצ'קייב בת ה-19 זרקה את הדיסקוס למרחק של 49.52 מ', שיפרה את שיאה האישי ב-74 ס"מ והפכה לזורקת הדיסקוס השלישית בטיבה בכל הזמנים בישראל. כעבור שעה, בתחרות הדיפת כדור הברזל ניצחה מוצ'קייב עם 15.52 מ', שיפור של 4 ס"מ לשיאה האישי אותו קבעה בגביע החורף לאגודות – תוצאה שהיקנתה לה, כאמור, את כרטיס הכניסה לאליפות אירופה עד גיל 22.

קופץ הגובה ממכבי חיפה, ניקי פאלי, קיווה לשפר בתחרות את תוצאת השנה שלו שעומדת על 2.20 מ'. אחרי שחברו לאגודה קוסטנטין קריניצקי פסל ב-2.10 מ', גובה אותו פאלי עבר בניסיון הראשון, הרף הועלה ל-2.21 מ', אולם נפל בכל קפיצה של פאלי שנראה מאוכזב מאוד בסיום התחרות.

יתר מנצחי התחרות:

300 מ' גברים: פלורנץ גרמן (מכבי חיפה) – 34.75 שנ'
זריקת דיסקוס גברים: פליקס גרומדסקי (מכבי ת"א) – 53.25 מ'
הדיפת כדור ברזל גברים: איתמר לוי (בני הנגב ב"ש) – 15.06 מ'
קפיצה לרוחק גברים: אלכס טרמביץ' (מכבי ראשל"צ) – 6.80 מ'
300 מ' נשים: כריסטינה וונושבה (מכבי ראשל"צ) – 43.68 שנ'
קפיצה לרוחק נשים: רותם בטאט-גולן (מכבי ראשל"צ) – 5.81 מ'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully