וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו"ר הפועל חולון, חגי שבתאי: "הקבוצה בידיים שלנו"

17.2.2011 / 19:31

הפועל חולון גייסה כ-115 אלף שקלים וקיימה מסיבת עיתונאים בה קראה לאוהדים לסייע למועדון, וחשפה את התוכנית להצלתו

ברני ארדוב

צילום: אבי כהן, עריכת וידאו: אבי כהן

הפועל חולון קיימה הערב (חמישי) מסיבת עיתונאים לאור מצבה הכלכלי שעלה לכותרות בשבועיים האחרונים. כזכור במהלך השבוע שעבר ביקשה הנהלת הקבוצה מהשחקנים הישראלים לקצץ כ-20 אחוז משכרם, ולאחר שסירבו לעשות זאת הוחלט לשחרר את רוברט היית' ואריק קמפבל. בעקבות הבעיות הכלכליות גייס יו"ר ארגון השחקנים ניר אלון כ-100 אלף שקל לקבוצה דרך קרן ההשתלמות "רעות" של ההסתדרות, ובנוסף רענן כץ תרם כ-15 אלף דולר למועדון. למרות זאת הבעיות הכלכליות עדיין אופפות את פעילות המועדון ולא ברור האם תוכל הקבוצה לשלם משכורות עד לסיום העונה.

עו"ד חגי שבתאי, יו"ר הקבוצה פתח את מסיבת העיתונאים ואמר: "זה לא סוד שהתחלנו את העונה בתקציב לא מאוזן, והעבודה שלנו היה לאזן את התקציב. עשינו את זה בכדי שהפועל חולון לא תפורק, ושעשרות אלפי האוהדים ברחבי המדינה, ימשיכו להנות מהחוויה של להיות אוהד הפועל חולון. ההישגים של הקבוצה עד עכשיו מחזקים אותנו. אנחנו פועלים בשלושה מישורים: המישור הראשון היה שחרור של שניים מהשחקנים שלצערנו נאלצנו להיפרד מהם. השלב השני הוא משא ומתן שאנחנו מנהלים מול נציגות השחקנים, ניר אלון, כדי לסייע גם בתוכנית ההבראה. השלב האחרון והחשוב יותר מהאחרים, הוא מאמץ עליון להגדיל את הכנסות הקבוצה, מאמץ שאנחנו עושים כל השנה, ואנחנו היום במצב שהוא חיוני יותר מכל".

שבתאי המשיך ואמר: "אנחנו מתכוונים לפנות לאוהדים שלנו בבקשה להוסיף למחיר המנוי סכום של 500 שקלים, כך שתקציב הקבוצה יהיה מאוזן. השנה אין בחולון קוסמים חוץ מדני פרנקו. אין כסף שיגיע מהשמיים, לא מהעירייה, לא ממיקי דורסמן, לא מאגייאר. הקבוצה בידיים שלנו, של האוהדים ואנחנו צריכים לעשות את המאמץ הזה כדי שהקבוצה תוכל לסיים את העונה כראוי, ולפתוח את העונה הבאה עם קבוצה חזקה כמו שהייתה בכל השנים. אני מבקש מהאוהדים שלנו לסייע בתרומות ובחסויות, כל אחד מכם יכול לסייע למועדון הזה".

יו"ר הקבוצה אף התייחס למצב בו עשויה להיות לקבוצה חובות כנגד השחקנים והסגל המקצועי: "אין חובות לשחקנים. התוכנית הזו לא קמה כי אנחנו חייבים לשחקנים, אלא כי אנחנו לא רוצים להיות חייבים בעתיד. אנחנו לא רוצים שירדפו אחרינו, אלא רוצים לעמוד במחויבויות שלנו, לעמוד בתוכנית ההבראה, ולפתוח את העונה הבאה כמו שצריך. הכוונה שלנו היא להמשיך עם הסגל הזה עד לסיום העונה, כולל המאמן. לא היה משא ומתן עם מכבי חיפה. לא הצענו לחיפה את דני פרנקו. פרנקו הוא חולוני והוא חלק מהמרקם שלה, ואני מקווה שהוא יהיה פה עוד הרבה שנים".

שבתאי אף התייחס לגבי הבנייה הצפוייה של האולם החדש בעיר: "אתמול נערך ביקור של רענן כץ בעיר, במהלכו ביקרנו את ראש העיר בלשכתו. ראינו פרויקטים של עיריית חולון, ראינו גם את האתר הצפוי להקמת הארנה. מבחינת ראש העיר בהנחה שהתקציב הציבורי יאושר, אז בעוד 31 חודשים האולם יוקם. אולם של 5,000 מקומות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully