וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דובאי: זבונרבה, סקיאבונה ואזרנקה הודחו בשמינית הגמר

הרוסיה הפסידה 6:3, 6:2 לקלייבנובה, האיטלקיה נוצחה על ידי קוזנצובה 1:6, 6:0, 7:5, בעוד הבלארוסית הודחה על ידי פנטה

מלבד משחקה של שחר פאר, שניצחה הבוקר את יאנינה וויקמאייר, נערכו משחקים נוספים במסגרת הסיבוב השלישי בטורניר דובאי. סמנטה סטוסור, שהגיעה לדובאי כמדורגת רביעית, שלחה הביתה את פטי שנידר, שעברה את אנה איבנוביץ' וז'י ז'נג בשני הסיבובים הראשונים. הטניסאית האוסטרלית ניצחה תוך קצת יותר משעה 3:6, 4:6 בדרך לרבע הגמר. סטוסור תפגוש ברבע הגמר את ילנה ינקוביץ' הסרבית, שהצליחה לחזור מפיגור של מערכה מול קאיה קאנפי המצוינת בדרך ל-6:2, 3:6, 5:7.

ההפתעה הגדולה של השלב הזה היא ההדחה של המדורגת שנייה בטורניר, ורה זבונרבה. הרוסיה פגשה את בת ארצה אליסה קלייבנובה (22 בעולם) והפסידה לה 6:3, 6:2. קלייבנובה תפגוש ברבע הגמר את פלביה פנטה, שניצחה 3:6, 7:6, 4:6 את ויקטוריה אזרנקה מבלארוס. אגנשייקה רדוואנסקה העפילה לשלב שמונה האחרונות. הפולניה המצוינת הסתדרה היטב עם מריון ברטולי והשיגה ניצחון שישי משישה משחקים על הצרפתיה (17 בעולם) 3:6, 2:6.

גם פרנצ'סקה סקיאבונה מוצאת את עצמה מחוץ לטורניר בשלב שמינית הגמר. האיטלקיה נכנעה לסבטלנה קוזנצובה הרוסיה, שבפעם התשיעית בקריירה שלה ניצחה את סקיאבונה. האיטלקיה אמנם ניצחה 1:6 את המערכה הראשונה, אבל קוזנצובה חזרה עם 0:6, 5:7 מצוין בדרך לשלב הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully