וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר פאר העפילה לרבע הגמר בטורניר דובאי

הישראלית פיגרה נגד וויקמאייר (25) 6:3, אבל חזרה עם 4:6, 1:6 בשתי המערכות הבאות ותפגוש את ווזניאקי השנייה בעולם

שחר פאר ממשיכה להרגיש בנוח באיחוד האמירויות. הישראלית המצוינת, שרוצה לפחות לשחזר את ההישג מהשנה שעברה, אז היא נעצרה בחצי הגמר בטורניר דובאי, העפילה היום (חמישי) לרבע הגמר. פאר פגשה את ינינה וויקמאייר הבלגית (25 בעולם) ולמרות שפתחה לא טוב את המשחק, היא הצליחה לחזור מפיגור 6:3 כדי לנצח 4:6, 1:6 ובשלב הבא היא תפגוש את קרוליין ווזניאקי הדנית, המדורגת מספר שתיים בעולם, שניצחה היום בהליכה 1:6, 0:6 את איומי מוריטה היפנית.

פאר הגיעה למשחק אחרי הניצחונות על אלכסנדרה דולגרו הרומניה ומריה חוזה סאנצ'ז הספרדיה, והתייצבה לקרב מול הבלגית, ששלחה הביתה את פינאליסטית אליפות אוסטרליה הפתוחה, נה לי. פאר נשברה פעמיים במערכה הראשונה והפסידה 6:3, כשגם המערכה השנייה הייתה רוויה בשבירות. וויקמאייר שברה שלוש פעמים את ההגשות של פאר, שמצידה שברה ארבע פעמים בדרך ל-4:6. המערכה השלישית והמכרעת הייתה במעמד צד אחד, כאשר פאר ניצחה בקלות 1:6 והבטיחה את מקומה בין שמונה האחרונות בטורניר. גם היום פאר שובצה למגרש מספר 1 הרחק מאור הזרקורים, ועשויה להמשיך לשחק שם גם בהמשך.

וויקמאייר פתחה טוב ושמרה על ההגשות שלה במשחקון הראשון, אבל פאר השוותה ל-1:1. אחרי עוד משחקון מוצלח של הבלגית, היא הצליחה לראשונה לשבור את ההגשות של פאר. הישראלית התעשתה, שברה בחזרה וצימקה אך נשברה פעם נוספת ופיגרה 4:2. וויקמאייר מיעטה בטעויות ושייטה בקלות ל-2:5, פאר זכתה בעוד משחקון, אבל וויקמאייר סגרה סיפור וניצחה 3:6.

פאר פתחה היטב את המערכה השנייה, שמרה על ההגשות ומיד לאחר מכן השיגה שבירה שנייה במשחק וראשונה במערכה בדרך ל-0:2. הישראלית פיגרה במשחקון השלישי אותו הגישה, הצליחה לחזור אבל בסופו של דבר נשברה, אך לא נבהלה והשיגה שבירה נוספת בדרך ל-1:3. מלחמת השבירות נמשכה גם במשחקונים הבאים, כאשר אף אחת מהשתיים לא הצליחה לשמור על ההגשות שלה כשוויקמאייר שמרה על פיגור של משחקון, אך הרצף הזה הסתיים במשחקון השביעי כשהבלגית הצליחה להשוות ל-4:4. פאר שמרה בפעם השנייה על משחקון ההגשות שלה והשיגה שבירה נוספת שסידרה לה 4:6 במערכה.

פאר פתחה טוב את המערכה השלישית וניצחה במשחקון הראשון, המשיכה ביכולת גם במשחקון הבא שבו שברה את וויקמאייר ועלתה בהמשך ל-0:3. וויקמאייר ניצחה את המשחקון הראשון שלה אחרי חמישה משחקונים רצופים שבהם הפסידה והורידה ל-3:1, אך זה גם היה המשחקון האחרון שלה במשחק אחרי שפאר שמרה על הרמה הגבוהה וזכתה בשלושת המשחקונים הבאים בדרך לניצחון 1:6 ובמשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully