וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדי רם ויוני ארליך הודחו מטורניר ממפיס

שבועיים לפני מפגש הדייויס נגד פולין, הצמד נכנע לנואלס ומרטינק 6:4, 6:4 בסיבוב הראשון. ראוניץ' ניצח את ורדאסקו

אנדי רם ויוני ארליך ישחקו בעוד כשבועיים בארץ במפגש גביע הדייויס נגד פולין, אבל בינתיים נראה שהצמד הישראלי לא ממש נראה מוכן למשימה. רם וארליך הפסידו הלילה (בין רביעי לחמישי) בסיבוב הראשון של טורניר ממפיס למארק נואלס מהבהמה ומישל מרטינק מסלובקיה.

רם וארליך דווקא שברו פעמיים במהלך המערכה הראשונה, אבל נשברו שלוש פעמים ונכנעו 6:4 במערכה הראשונה, שבה היו לצמד הישראלי חמש טעויות כפולות. רם וארליך שברו פעם אחת נוספת במערכה השנייה, אבל נשברו בשני משחקונים והפסידו 6:4 במערכה השנייה.

ההפתעה הגדולה של הסיבוב הראשון בטורניר הייתה ההדחה המוקדמת של פרננדו ורדאסקו, שהפסיד למילוש ראוניץ', הקנדי המפתיע שזכה בטורניר סן חוזה. ראוניץ', שניצח את ורדאסקו לפני שבוע, גבר 4:6 על הספרדי במערכה הראשונה. ורדאסקו ניצח 3:6 את המערכה השנייה, אבל ראוניץ' הכריע את המשחק בשובר שוויון בשלישית אחרי 5:7.

ין סון לו מטיוואן הפסיד ללייטון יואיט בסיבוב הראשון 6:4, 7:6. חואן מרטין דל פוטרו, שמדורג 298 בעולם, ניצח את ג'ון איסנר 4:6, 3:6 ומרדי פיש התקדם לסיבוב השלישי אחרי ניצחון 6:7, 6:4, 6:7 על לוקאש לאקו הסלובקי, שהדיח את דודי סלע בסיבוב הראשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully