וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאפולי או ויאריאל?

מצד אחד ניצבת הקבוצה מהמקום השני באיטליה, שמפגיזה גם באירופה, ומן הצד האחר יש לנו את הקבוצה הספרדית שמקווה שהשנה היא יכולה לקטוף את התואר. איך זה ייגמר?

משחקים 57-59: נאפולי – ויאריאל

נאפולי

* בליגה האיטלקית נאפולי מדורגת שנייה עם מאזן של 15 ניצחונות, ארבע תוצאות תיקו ושישה הפסדים. אל המשחק היא מגיעה אחרי ניצחון 0:2 על רומא בליגה ו-0:2 על צ'זנה.

* את שלב הבתים של הליגה האירופית סיימה נאפולי במקום השני אחרי ליברפול עם מאזן של ניצחון אחד בלבד, ארבע תוצאות תיקו והפסד אחד. במשחקיה היא כבשה שמונה שערים וספגה תשעה.

ויאריאל

* ויאריאל מדורגת רביעית בליגה הספרדית עם מאזן של 14 ניצחונות, שלוש תוצאות תיקו ושישה הפסדים. אל המשחק היא מגיעה אחרי הפסד 1:0 ללה קורוניה והפסד 1:0 ללבנטה.

* את שלב הבתים של הליגה האירופית סיימה ויאריאל בראש הבית לפני פאוק סלוניקי אחרי שניצחה בארבעה משחקים וסיימה גם עם שני הפסדים. במשחקיה היא כבשה שמונה שערים וספגה חמישה.

כמה עובדות

* אחרי פלקאו מפורטו שבינתיים הוא מלך שערי המפעל עם שבעה שערים, נמצאים שני שחקנים: ג'וזפה רוסי מויאריאל ואדינסון קבאני מנאפולי עם שישה שערים כל אחד.

* לקבאני היו את מספר הבעיטות הגבוה ביותר לשער בשלב הבתים של הליגה האירופית עם 15, אבל רוסי נמצא ממש מאחוריו עם בעיטה אחת פחות.

* שתי הקבוצות נפגשות לראשונה במסגרת אירופית רשמית. נאפולי לא הפסידה בשלושת המשחקים האחרונים שלה נגד היריבות הספרדיות שהיא נתקלה בהן. ההפסד האחרון היה 2:0 לריאל מדריד ב-1987/8. נאפולי מנגד לא הפסידה אף פעם בבית ליריבה ספרדית, כשבשני המשחקים שהיו לה עד היום היא ניצחה פעם אחת וסיימה בתיקו.

המלצות

57: נאפולי – ויאריאל 1 (1.80)

58: נאפולי – ויאריאל (1+) איקס (3.10)

59: אנדר/אובר (2-3) איקס (1.80)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully