וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ססק פברגאס: "סגרנו את הפערים מברצלונה"

קפטן ארסנל חגג את ה-1:2 על אלופת ספרד. ונגר: "אחד מהלילות המיוחדים". גווארדיולה: "צריך לשחק בגומלין כמו היום"

רויטרס

צילום: רויטרס
עריכת וידאו: יאיר דניאל

אמרו שהיא לא מספיק בוגרת? שהיא קופאת ברגעים הגדולים? שהיא עדיין לא בליגה של הגדולות באמת? ארסנל פחות התרגשה מכל זה הערב (רביעי), חזרה מפיגור 1:0 לניצחון 1:2 על ברצלונה בשמינית גמר ליגת האלופות והשיגה לעצמה מקדמה חשובה לקראת הגומלין בקאמפ נואו בעוד שלושה שבועות. נראה שמקדמה בעיקר פסיכולוגית. במשחק נוסף בשמינית הגמר הצליחה שחטאר דונייצק לתקוע מסמר נוסף בעונה החלשה של רומא, כשניצחה אותה באולימפיקו 2:3 ונראה שרק נס (או ניצחון ביותר משני שערים או גבוה יותר מ-3:4) יצילו את הג'יאלורוסי מהדחה.

ונגר: "זה היה משחק נפלא שלא איכזב"

מנג'ר ארסנל, ארסן ונגר, נשמע נרגש בסיום מהיכולת של הקבוצה שלו: "זה פשוט אחד מאותם לילות מיוחדים. זה היה משחק נפלא שלא איכזב. כשאתה משחק נגד ברצלונה אתה תמיד על הגבול של קריסה, אבל אנחנו הראינו היום הרבה תושיה". הצרפתי התייחס גם למשחק הגומלין ואמר: "ההתמודדות פתוחה עכשיו, אנחנו נצא לקאמפ נואו ונשחק את הכדורגל שלנו מפני שאי אפשר לצאת לשם ורק להגן".

"אנחנו לא פייבוריטים עכשיו", הוסיף ונגר, "אבל אנחנו מאמינים שיש לנו סיכוי, וננסה לעשות את זה. ברצלונה עדיין פייבוריטית, אבל הוכחנו לעצמנו שאנחנו יכולים לנצח אותם, מה שלא עשינו בעונה שעברה".

חלוץ התותחנים רובין ואן פרסי, שכבש את שער השוויון מזווית בלתי אפשרית אחרי סגירה לא טובה של ויקטור ואלדס, אמר בסיום: "נתנו הכל וזה ניצחון פנטסטי. מה ניקח איתנו לגומלין? ניקח לגומלין את הניצחון 1:2 ואת האווירה האדירה שהייתה פה. האוהדים הכניסו אותנו למשחק ואנחנו חייבים להודות להם".

קפטן ארסנל, ססק פברגאס, התייחס להבדלים מהמפגש בין שתי הקבוצות אשתקד: "סגרנו את הפערים מברצלונה מהעונה שעברה. קודם כל אין לנו הרבה פצועים. גם התבגרנו מהעונה שעברה ואנחנו בוגרים מספיק בשביל משחקים כאלה. אם לא נראה את זה גם בקאמפ נואו זה כאילו לא עשינו כלום". פברגאס הוסיף: "ברצלונה היא הקבוצה הכי טובה בהיסטוריה לדעתי. ברצלונה עדיין פייבוריטית, חייבים לזכור שבסך הכל ניצחנו היום במחצית הראשונה. זה ניצחון נחמד, אבל זה הכל. אני מקווה שהניצחון ייתן לנו ביטחון".

מאמן ברצלונה, פפ גווארדיולה, לא נשמע מודאג במיוחד מההפסד: "אני חושב שפחות או יותר שלטנו במשחק ואנחנו רק צריכים לייצר את המצבים שייצרנו היום גם בקאמפ נואו ולנצל אותם. אני משוכנע שזה יהיה משחק פתוח. נכון שהפסדנו היום, אבל עדיין יש גומלין".

דויד וייה, שכבש את שער היתרון של בארסה, שמר על אופטימיות: "עכשיו אנחנו מגיעים במצב של פיגור לגומלין ונהיה חייבים לבוא מרוכזים לגומלין. אבל יש לנו את היכולת והאיכות כדי לחזור. יש לנו 90 דקות ואנחנו מסוגלים להציל את העונה האירופית שלנו העונה". החלוץ החמיא גם ליריבה: "ארסנל קבוצה טובה מאוד, הם הצליחו לפגוע בנו בשתי הזדמנויות קטלניות".

"חבל, כי הרגשנו שאנחנו יותר טובים מארסנל", אמר צ'אבי המאוכזב ל"מארקה" הספרדי, "התוצאה גרועה יותר מבשנה שעברה, אז יצאנו במשחק הראשון בתיקו. עשינו טעויות גדולות, אבל שיחקנו כדורגל טוב, הסיומת שלנו לא הייתה טובה, לא ניצלנו את ההזדמנויות שלנו. התוצאה לא משקפת. אנחנו יכולים לעשות את זה בקאמפ נואו, אנחנו אופטימיים ומכבדים את ארסנל".

לוצ'סקו: "ידענו שייגמר לנו האוויר"

אחרי שלב הבתים סימנו רבים את שחטאר דונייצק כסינדרלה הפוטנציאלית של שלבי הנוקאאוט, והערב האוקראינים הצדיקו את הציפיות שהחלו לתלות בהם עם ניצחון חוץ מרשים 2:3 על רומא, שהציב אותם בעמדה מבטיחה להעפיל לרבע הגמר. שחטאר מחקה פיגור מוקדם ועלתה ליתרון מדהים של 1:3 לפני שהרומאים המתיקו את הגלולה ושמרו על סיכוי מסוים לגומלין.

"שיחקנו טוב מאוד", אמר המאמן המנצח מירצ'ה לוצ'סקו בסיום. "יש לנו קבוצה צעירה עם חמישה שחקנים בגילאי 20-21 אבל עמדנו באתגר ולחצנו על רומא כמו שצריך. שלטנו במרכז המגרש וידענו לנצל את הטעויות שלהם. בגלל שזה המשחק הראשון שלנו ב-2011 רצינו לפתוח חזק כי ידענו שייגמר לנו האוויר בהמשך, ועשינו את זה מצוין".

לגבי שריקות הבוז שספגו האיטלקים מהקהל באולימפיקו אמר לוצ'סקו: "אני לא מבין את זה, ובוודאי קשה להם לשחק תחת לחץ כזה. רומא עוברת תקופה קשה כרגע ואין לי מושג למה האוהדים שלהם מחמירים את המצב".

בצד המפסיד היה קלאודיו ראניירי, שנאלץ להחמיא ליריבתו אחרי ההפסד השלישי ברציפות של קבוצתו בכל המסגרות: "עשינו כל מה שיכולנו לעשות. ידענו ששחטאר מסוכנת במתפרצות, וספגנו את השער הראשון כתוצאה מכדור שסטה ממסלולו, ואלה הדברים הקטנים שמשנים משחקים. לשחטאר יש עתיד מבטיח לפניה, ראינו איך הם הריצו אותנו עם המסירות שלהם שהזכירו את ברצלונה. שיחקנו נהדר במחצית השנייה, אבל הכל הלך נגדנו".

גם ג'ון ארנה ריסה התקשה להסביר מה קרה לקבוצתו: "האמת ששיחקנו די בסדר, והטעות שעשיתי בשער השלישי עלתה לנו ביוקר, אבל אני חושב שאנחנו יכולים לנצח באוקראינה. אני יודע שהאוהדים כועסים עליי עכשיו ואני מרגיש נורא עם זה, אבל אני מקווה שהם יוכלו להבין שאני תמיד נותן את הכל, ואני מתנצל בפניהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully