וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: סט. פאולי ניצחה 0:1 את המבורג בדרבי

נגיחה מקרוב של ג'ראלד אסמואה סידר לקבוצה של סטניסלבסקי ניצחון ראשון על יריבתה זה 34 שנים, ועלייה למקום ה-11

לכל דבר טוב יש סוף. זה השיעור שלמדה היום (רביעי) המבורג, לאחר שספגה הפסד שני בשלושת המחזורים האחרונים, ועוד כואב במיוחד של 1:0 בדרבי לסט. פאולי במשחק השלמה מהמחזור ה-21, שנדחה בעבר בשל גשמים כבדים. זאת לאחר שרק בשבת האחרונה השיגה הקבוצה של ארמין פה את ניצחון הליגה הרביעי מתוך חמשת משחקיה האחרונים והיה נדמה שיצאה מהמשבר שפקד אותה לפני היציאה לפגרת החורף.

מנגד, נראה שהקבוצה הצנועה של הולגר סטניסלבסקי הופכת לאחת ההפתעות של העונה והניצחון היום היה השלישי שלה ברציפות ומשחק חמישי ללא הפסד. בעקבות ההפסד נותרה המבורג במקום השביעי, בעוד סט. פאולי כבר במקום ה-11. עבור האורחים היה זה ניצחון ראשון בדרבי זה 34 שנים.

סט. פאולי עלתה ליתרון בדקה ה-59 כשקרן הוסטה על ידי בעיטה אקרובטית במיוחד של פביאן בול וג'ראלד אסמואה נגח מקרוב פנימה כדי לקבוע 0:1 לקבוצה של הולגר סטניסלבסקי. שער רביעי בחמשת המחזורים האחרונים לחלוץ הגרמני, שנולד בגאנה, ושישי מפתיחת העונה. המבורג שלטה עד סוף המשחק והגיעה לכמה הזדמנויות מסוכנות, במיוחד על ידי בעיטות חופשיות של ג'ונתן פטרויפה, אך ההתקפות שלה היו שבלוניות מדי והגנת סט. פאולי לא התקשתה במיוחד מולן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully