וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: אינטר ניצחה את פיורנטינה והתקרבה למילאן

הנראזורי יצאו עם 1:2 חשוב מפירנצה וצימקו את הפער מהיריבה העירונית לחמש נקודות בלבד. 0:1 לגנואה על סמפדוריה בדרבי

ראשי הליגה האיטלקית ניצלו את פיצול המשחקים בליגת האלופות כדי לקיים הערב (רביעי) שני משחקי השלמה. אינטר קפצה על ההזדמנות, התאוששה מההפסד ליובנטוס וחזרה עם ניצחון 1:2 קשה בפירנצה מול פיורנטינה. שלוש הנקודות הקפיצו את הנראזורי למקום השלישי, רק חמש פחות מהמוליכה מילאן. מנצחת נוספת הערב היא גנואה, שגברה בדרבי 0:1 על סמפדוריה וקטעה רצף של שלושה משחקים ללא ניצחון.

פיורנטינה - אינטר 2:1

שלושה ימים אחרי ההפסד שלה ליובנטוס, ידעה האלופה להתאושש וללקט שלוש נקודות בארטמיו פרנקי, שם פיורנטינה הפסידה רק פעמיים לפני כן. הניצחון הזה, שגם הפך את הקבוצה של לאונרדו למבקיעה המובילה בליגה, ממשיך את המאזן הנפלא של אינטר מול הוויולה, שמאז פברואר 2006 לא ניצחה את הנראזורי (תשעה הפסדים ושתי תוצאות תיקו).

יוטו נגאטומו, המגן היפני המצוין שהגיע לאינטר מצ'זנה ועד כה שותף רק כמחליף, זכה להופעת בכורה בהרכב וכבר בדקה השישית הצטרף לחגיגות של חבריו. סמואל אטו, המצטיין במשחק, העביר מסירת רוחב ומיקלה קמפורזה חסר המזל שם רגל וכבש לשערו הוא. הבלם הצעיר הבקיע ביום ראשון את שער הבכורה שלו בליגה, ועתה נרשם לחובתו גם שער עצמי.

פיורנטינה לא ויתרה, הייתה טובה יותר ואיזנה בדקה ה-33 כשכדור רוחב של מנואל פסקואל חלף על פני אלברטו ג'ילארדינו וחדר פנימה. ז'וליו סזאר מנע מהמארחים לבצע מהפך עם מספר הצלות טובות, ובדקה ה-61 שוב אטו על תקן המבשל, סידר לג'אמפאולו פאציני את שער הניצחון. החלוץ לא חגג מול קבוצתו לשעבר, אבל אינטר (47 נקודות במקום השלישי) יכולה לשמוח על צמצום הפער ממילאן לחמש נקודות.

סמפדוריה - גנואה 1:0

הדרבי הלוהט במראסי התחיל עם אבוקות ביציעים והסתיים עם חגיגה גדולה של הקבוצה האורחת. גנואה הופיעה אחרי שתי תוצאות תיקו וללא החלוצים מאורו בוסלי ומתיאה דסטרו, אך גם כך הסתדרה ונקמה בסמפדוריה על ההפסד בעונה שעברה. שתי הקבוצות היו צמודות בטבלה לפני המחזור, אלא שבדקה ה-55 כבש ראפיניה הברזילאי בבעיטה אדירה מ-25 מטרים ודאג להפרדה בין היריבות. שער בכורה לראפיניה מאז המעבר משאלקה, והוא מעלה את קבוצתו למקום ה-11 עם 32 נקודות. סמפדוריה עם 30 נקודות במקום ה-14.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully