וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: תמיר כהן ובולטון עלו לסיבוב החמישי בגביע

הקשר הישראלי נכנס כמחליף בתוספת הזמן ב-0:1 על וויגאן. קפריסין: שום ואלקי עלו לרבע גמר הגביע עם 3:4 על אנוסיס

בולטון, קבוצתו של תמיר כהן, עלתה הערב (רביעי) לסיבוב החמישי בגביע האנגלי, אחרי שניצחה במשחק החוזר 0:1 את וויגאן. הקשר הישראלי נכנס כמחליף בתוספת הזמן, וסייע לחבריו לשמור על שער היתרון אותו כבש הקרואטי איבן קלאסניץ' בדקה ה-66. בסיבוב החמישי תתארח בולטון אצל פולהאם.

אלקי לרנקה, קבוצתו הקפריסאית של יצחק שום, העפילה לרבע גמר הגביע, אחרי שניצחה בביתה 3:4 את אנוסיס והשלימה ניצחון כפול (0:1 במשחק הראשון). אלקי השלימה בכך שבוע מוצלח, אחרי שביום ראשון השיגה 1:2 דרמטי על אפופ קיניראס בליגה מצמד של דריו פרננדז. הקשר הארגנטינאי שהגיע מבית"ר ירושלים לא כבש הפעם, אך בישל את השער השלישי לסמדו בדקה ה-44. סמדו כבש את הראשון בדקה החמישית, ולאחר מכן הצטרפו לרשימת המבקיעים גם אדמר סילבה (14) וקוסטדין באשוב (58). חיים מגרלשווילי עלה כמחליף בדקה ה-70.

במשחק השלמה בליגה הבלגית סיימה גנט, קבוצתו של שלומי ארבייטמן (ישב על הספסל ולא שותף), ב-2:2 מאכזב מול ג'רמינל בירסחוט. אלימאן קוליבאלי (9) העלה את גנט ליתרון, אבל שרג'יל מקדונלד (28) והאורוגוואי גארי קאגלמאכר (32 בפנדל) ביצעו מהפך. יאסין אל גנאסי (50) הציל נקודה עבור המדורגת שלישית, שרחוקה 10 נקודות מהמוליכה אנדרלכט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully