וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: ברצלונה ניצחה ברומא, ריאל בפילזן

הקאטלנים יגיעו מושלמים למאבק מול מכבי ת"א. ריאל הביסה 60:77 את פילזן בחוץ, פנאתינייקוס נקמה בקאחה לבוראל

אחרי סיבוב אחד בשלב הטופ 16 ושני משחקי פתיחה לסיבוב השני, ימשיך היום (חמישי) המחזור החמישי ביורוליג עם חמישה משחקים (לא כולל משחקה של מכבי תל אביב מול אולימפיה לובליאנה). במוקד עמד המשחק בין קאחה לבוראל ופנאתינייקוס ביוון, אחרי שהבאסקים ניצחו בסיבוב הקודם. גם הפעם זה הלך קשה לקבוצה של אוברדוביץ', אבל לשם שינוי, זה הסתיים עם ניצחון 74:76. עוד באותו הבית ניצחה ריטאס וילנה בביתה את מלאגה 65:70. התוצאה המרשימה של הערב הגיעה דווקא מטורקיה, משם חזרה ריאל מדריד אחרי ניצחון חוץ ענק, 60:77, שמבטיח לה את המקום הראשון בבית ז'. בבית של מכבי תל אביב, היתה קרובה רומא להפתיע את אלופת אירופה, ברצלונה, אך הקאטלנים התעוררו ברבע האחרון, וחזרו מפיגור 13 בשביל לנצח 65:74. אולימפיאקוס חזרה מפיגור כדי לנצח בחוץ את ולנסיה 79:85.

בית ו'

רומא - ברצלונה 74:65

לפני שבועיים, כשפגשה ברצלונה את רומא, האיטלקים לא היוו יריב, התקפלו מהר מאוד, במשחק שנגמר ב-22 הפרש. הפעם זה כבר הלך הרבה יותר קשה לשחקניו של פאסקוול, שהגיעו דווקא במומנטום טוב אחרי הזכייה בגביע בספרד. בשונה מהמשחק הקודם, הפעם האטו האיטלקים את הקצב, ברצלונה סבלה מאחוזים מחרידים במחצית הראשונה, וברבע השני נעצרה על 11 נקודות בלבד, בעוד רומא הוליכה בסיום המחצית הראשונה 25:27.מי שחשב ששם ייגמר החלום האיטלקי, התבדה. רומא טסה בפתיחת הרבע השלישי ועלתה ליתרון 13 מדהים.

הקאטלנים כצפוי לא עמדו לוותר בקלות, רוביו החל להריץ את ההקפה של האורחים, אנדונג חתך את הצבע של רומא, ולורבק בשלשה הוריד את ברצלונה בפיגור 5 בלבד לפני הרבע האחרון. או אז התעוררו אלן אנדרסון וחואן קרלוס נבארו. השניים פתחו מבערים ובריצה נהדרת של 10:22 עלו ליתרון 8, דקה לסיום, והבטיחו לעצמם ניצחון ששולח אותם ליד אליהו למשחק שככל הנראה יכריע את זהות הקבוצה שתסיים ראשונה בבית. נבארו הוליך את קלעי ברצלונה עם 19 נקודות (3 מ-5 לשלוש), בעוד אלן אנדרסון סיים עם 15. לרומא: נמנייה גורדיץ' 12.

בית ה'

פנאתינייקוס - קאחה לבוראל 74:76

הבאסקים הפתיעו את הירוקים במשחק הראשון כשגברו עליהם ב-7 הפרש, ניצחון שהפך מחדש את המאבק על המקום הראשון בבית. הערב שוב הקשו מאוד שחקניו של איבאנוביץ' ולא נתנו ליוונים לברוח במחצית הראשונה. דייויד לוגן צלף 4 שלשות במחצית הראשונה מתוך חמישה נסיונות, ובעזרתו של סן אמטריו הוריד את קבוצתו בפיגור נקודה בלבד. אלא שברבע השלישי הכדורים של האורחים הפסיקו לצלול פנימה, דרו ניקולס ופוטסיס הוציאו לפועל, ופנאתנייקוס עלתה ליתרון 10 ברבע האחרון.

קאחה לא הרימה ידיים, ופתחה מצויין את הרבע האחרון, החלה לרוץ ושלשה של הוארטס הורידה לנקודה בלבד. פוטסיס המצויין צלף שלשה ענקית שהקפיצה את ההיכל והעלתה את היתרון של הירוקים ל-6, דקה לסיום. טלטוביץ' מיד החזיר בשלשה משלו, ואסטבן באטיסטה עם סל ועבירה קבע שיוויון, 35 שניות לסיום. 4.2 שניות לסיום נשלח באטיסט אל הקו, קבר את שתיהן, אך הירוקים נרדמו בהגנה ואיפשרו לסן אמטריו לרוץ את כל המגרש ולסחוט עבירה. אלא ששחקנה של קאחה לא הצליח לקלוע אפילו את הראשונה, והירוקים חגגו ניצחון חשוב. אנטוניס פוטסיס הוליך את פנאתינייקוס עם 22 (5 מ-8 מהשדה) והוסיף 11 ריבאונדים, דרו ניקולס ומייק באטיסט הוסיפו 12 כל אחד. לקאחה לבוראל: דייויד לוגאן 20 (5 מ-7 לשלוש), פרננדו סן אמטריו 19.

ריטאס וילנה - אוניקחה מלאגה 65:70

המאבק בוילנה היה בין שתי הקבוצות שידעו היטב שהרכבת לשלב ההצלבה עלולה לעזוב בלעדיהן אם לא ישיגו ניצחון. בספרד הצליחה מלאגה לצאת עם ניצחון דחוק, אחרי שפיגרה לאורך רוב שלבי המשחק, וגם הפעם היא התקשתה מאוד למצוא את עצמה. חאליד אל אמין הוליך את המארחים ליתרון בפתיחה, כשלמחצית ירדה ריטאס ביתרון 4. מלאגה הצליחה לצמק לקראת הרבע האחרון, אבל 3 דקות לסיום העלה ניולי את היתרון ל-8. מלאגה ניסתה לחזור, ועוד הצליחה לצמק מעט, כשפרילנד רושם נקודות חשובות, ומקנטייר מוריד ל-3 בלבד עם שלשה גדולה, בתוך הדקה האחרונה, אבל אל אמין קבר את שתי הזריקות שלו מהקו, ואיתן את המשחק.

חאליד אל אמין הוליך את קלעי ריטאס וילנה עם 18 נקודות, וקיבל סיוע ממרטינאס גצ'ביצ'יוס שקלע 17 (3 מ-5 לשלוש), ואסף גם 6 ריבאונדים. מלאגה קיבלה משחק טוב מג'ואל פרילנד, שמלבד הנקודות בסיום קלע 19 באחוזים טובים, והוריד 8 ריבאונדים, רוברט ארצ'יבאלד (8 ריבאונדים) וברני רודריגז קלעו 12 כל אחד למפסידים.

בית ז'

אפס פילזן - ריאל מדריד 77:60

הקבוצה של מסינה הגיעה למאבק בטורקיה עם מאזן מושלם, אבל בפילזן קיוו לנצל את הירידה במוראל של ריאל אחרי שזו ספגה הפסד כואב בגמר הגביע הספרדי. אלא שבמקום זאת, הטורקים נתקלו בקבוצה לוחמנית ודורסנית, שפשוט לא נתניה ליריבתה סיכוי. הרבע הראשון היה חלש עבור שתי הקבוצות, אבל אז פתחה ריאל מבערים, ובעזרתם של סרחיו יול ואנטה טומיץ ירדה ביתרון 11 למחצית.

המומנטום של האורחים נמשך גם ברבע השלישי, פילזן שוב לא הצליחה לעבור את קו 13 הנקודות לרבע, היתרון חצה את קו ה-20 בתוך הרבע האחרון ולטורקים לא נותר הרבה לעשות מלבד לנסות לצמק ולהפוך את המכה לפחות כואבת. ריאל מבטיחה לעצמה את העלייה להצלבה, ואת המקום הראשון בבית. סרחיו יול סיים משחק גדול עם 17 נקודות (5 מ-8 לשלוש) ו-5 אסיסטים, אנטה טומיץ רשם 14 ו-6 ריבאונדים ופיליפה רייס תרם 10 עבור המנצחים. את פילזן הוליך קרם טונצ'רי עם 14, בוטסי ת'ורנטון קלע 10.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

בית ח'

ולנסיה - אולימפיאקוס 85:79

הספרדים ידעו שהם חייבים ניצחון על היוונים החזקים, בכדי להישאר בתמונת המאבק על המקום השני בבית, ופתחו טוב את המשחק עם יכולת טובה של סבאנוביץ'. האורחים זרקו בלי סוף מחוץ לקשת, ולאט לאט הכדורים החלו להיכנס. אולימפיאקוס ירדה ביתרון 3 בסיום הרבע הראשון, אבל ולנסיה פשוט לא נתנה לה לברוח, ולמחצית ירדו השתיים בשיוויון 37:37. הספרדים המשיכו במומנטום שלהם גם ברבע השלישי, וחיפשו לברוח. רפא מרטינז ו-ויקטור קלאבר עשו צרות להגנה של היוונים, ולרבע האחרון עלו המארחים ביתרון 6.

4 דקות לסיום הוליכה ולנסיה ב-5, אבל אז צלף ספאנוליס שלשה חשובה, שהובילה למפנה: אולימפיאקוס רצה ל-10:20 עד לסיום בזכות יכולת מצויינת של נסטרוביץ', ושלשה נוספת של ספאנוליס שברה את המארחים סופית. ספאנוליס סיים כקלע המוביל של אולימפיאקוס עם 18, ראשו נסטרוביץ' היה מצויין עם 16 (7 מ-8 מהשדה) ו-7 ריבאונדים. דושקו סבאנוביץ' הוליך את קלעי ולנסיה יחד עם ויקטור קלאבר, כששניהם קולעים 16 נקודות כל אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully