וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאנס ארמסטרונג שוב פורש

כצפוי, רוכב האופניים המעוטר, שחזר להתחרות לפני שנתיים, הודיע על פרישה מהענף: "אני לא יכול להגיד שיש לי חרטות"

הפעם זה סופי ומוחלט: לאנס ארמסטרונג פורש. רוכב האופניים האמריקאי, שלפני כחודש סיים במקום ה-65 במירוץ שהשתתף באוסטרליה, הודיע בראיון לסוכנות הידיעות AP על סיום דרכו הספורטיבית, אך מבהיר כי הוא מרוצה מהדרך שלו בסבב מאז הפרישה. ההודעה של ארמסטרונג מגיעה אחרי שבחודש אוקטובר הצהיר הרוכב האגדי כי המירוץ באוסטרליה יהיה האחרון מחוץ לאדמת מדינתו, אך כעת מתברר כי הוא לא יתחרה גם בארצות הברית.

ארמסטרונג בן ה-39, שזכה שבע פעמים בטור דה פראנס, החליט לא להמשיך להתחרות. "אף פעם אי אפשר להגיד שזהו", אמר בפתח הראיון, ואז הוסיף: "אני צוחק". על החזרה האחרונה שלו לסבב ב-2009, שהגיעה ארבע שנים לאחר הפרישה הקודמת, הוא סיפר: "אני לא יכול להגיד שיש לי חרטות. הייתה לי תקופה טובה, חשבתי באמת שאני הולך לזכות בעוד מירוץ".

"אין לי גם חרטות על השנה אחרונה", הוסיף הרוכב המעוטר. "המשברים והבעיות בענף הם דברים שלא נמצאים בשליטה". ארמסטרונג התייחס גם לחשדות שיש נגדו לפיהן השתמש בסמים אסורים, כפי שטען פלויד לאנדיס, שהצהיר כי ארמסטרונג השתמש בסמים ולימד אחרים איך להתמודד עם הבדיקות המחמירות.

"אני לא שולט במה שקורה עם החקירה בנושא", אמר ארמסטרונג. "זו הסיבה שאני שוכר אנשים כדי לעזור לי עם זה. אני משתדל לא לתת לדברים האלה להטריד אותי. אני יודע מה שאני יודע. אני יודע מה אני עושה ואני יודע מה עשיתי. זה לא משהו שהולך להשתנות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully