וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר פאר העפילה לשמינית הגמר בדובאי

הישראלית הסתדרה היטב עם דולגרו וניצחה אותה 4:6, 2:6, תפגוש את וויקמאייר. ווזניאקי ניצלה פרישה של צ'קבטאדזה

שחר פאר ממשיכה להוכיח שהיא מסתדרת גם בלי השיבוצים במגרש המרכזי בדובאי. הטניסאית הישראלית, שהעפילה אתמול (שלישי) לסיבוב השני בטורניר באיחוד האמירויות, התקדמה צעד אחד נוסף כשהתגברה על אלכסנדרה דולגרו הרומניה, המדורגת 30 בעולם, אותה ניצחה בטורניר הפדרציה שנערך לפני כשבועיים בארץ במסגרת משחקי הדירוג.

פאר, שמדורגת 11 בעולם, נשברה פעמיים במהלך המערכה הראשונה, אבל השיגה שלוש שבירות שסידרו לה ניצחון 4:6 במערכה הראשונה. גם המערכה השנייה הייתה רוויה בשבירות, כאשר הישראלית שברה שלוש פעמים את ההגשות של יריבתה הרומניה, נשברה פעם אחת וניצחה 2:6. בעקבות הניצחון הבטיחה לעצמה פאר 125 נקודות דירוג וסכום נאה של 20,550 דולר.

פאר תפגוש בשמינית הגמר את יאנינה וויקמאייר הבלגית, שהפתיעה את נה לי וניצחה אותה 7:6, 6:7, 2:6. זאת לאחר שלסינית, שהגיעה עד לגמר אליפות אוסטרליה הפתוחה, היו לא פחות מאשר ארבע נקודות משחק במערכה השנייה כשהוליכה 2:6 בשובר השוויון, אך הפסידה 8:6 בשובר השוויון. הבלגית עשתה את העבודה אחרי 2:28 שעות ומחר תתמודד מול פאר.

קרוליין ווזניאקי רשמה הערב חזרה חיובית לסבב, לאחר שלא נטלה חלק באף טורניר מאז אליפות אוסטרליה הפתוחה (פרט לגביע הפדרציה כמובן). הדנית הנפלאה, שירדה למקום השני בעולם השבוע, הובילה 1:6, 5:4 מול אנה צ'קבטאדזה הרוסיה עד שהאחרונה התעלפה על המגרש ונאלצה לפרוש. ווזניאקי תפגוש בסיבוב השלישי את איומי מוריטה, שניצחה 4:6, 2:6 את סניה מירזה.

המדורגת שלישית בעולם, ורה זבונרבה, טיילה לשמינית הגמר אחרי שהתגברה על רוברטה וינצ'י האיטלקיה (37 בעולם) וניצחה אותה 3:6, 1:6 לאחר קצת יותר משעה. אגניישקה רדוואנסקה עבדה קצת יותר קשה נגד אנסטסיה סבסטובה הלטבית (36 בעולם), אבל בסופו של דבר היא גברה עליה 5:7, 4:6. אגב, השתיים נפגשו בשנה שעברה בדובאי בדיוק באותו שלב, כשגם אז הטניסאית הפולניה ניצחה.

סמנטה סטוסור, שמדורגת חמישית בעולם, פגשה בפעם הרביעית בסבב את שרה אראני, ואיבדה רק משחקון אחד בדרך ל-0:6, 1:6 קליל. פרנצ'סקה סקיאבונה התגברה על שואי ז'נג מסין (84) עם 3:6, 1:6. ויקטוריה אזרנקה נמתחה במשך שעתיים וחצי מול שואי פנג כשבסופו של דבר הבלארוסית ניצחה 6:4, 2:6, 6:7. ילנה ינקוביץ' (6) ניצחה בקלות את שאנל שיפרס הדרום אפריקנית 2:6, 3:6. הסרבית תפגוש את קאיה קאנפי האסטונית, שניצחה 3:6, 6:3, 3:6 את אנדראה פטקוביץ' הגרמניה המצוינת

משחקים נוספים:

מריון ברטולי - טימאה באשצ'ינסקי 6:3, 4:6, 1:6
סבטלנה קוזנצובה - צבטאנה פירונקובה 7:5, 2:6, 4:6

עדכון ראשון: 11:53

  • עוד באותו נושא:
  • שחר פאר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully