וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ונגר: "גם מסי לא הגיע מברצלונה"

מנג'ר ארסנל גונן על המדיניות של קבוצתו בנושא צעירים, ובראשם פברגאס: "לא עשינו משהו לא חוקי ולא כיוונו אקדח"

אימג'בנק GettyImages

צילום: רויטרס, עריכת וידאו: גדי וינסטוק

רגע לפני הקרב המסקרן בליגת האלופות, מנג'ר ארסנל ארסן ונגר עונה למבקרים שטוענים כי התותחנים היו צריכים לשחרר את ססק פברגאס לברצלונה, הקבוצה שבה גדל. המנג'ר הצרפתי לא מבין את הטענות, בין השאר של נשיא ברצלונה לשעבר, חואן לאפורטה, כי ייעשה צדק אם ארסנל תשחרר את הכוכב הספרדי.

הערב בארסה וארסנל ייפגשו באיצטדיון האמירויות (21:45, ספורט 5 ו-5HD), כשעוד קודם לכן ונגר כאמור גונן על המדיניות של קבוצתו סביב החתמת שחקנים צעירים ומבהיר שלברצלונה לא צריכות להיות שום תלונות סביב הדרך שפברגאס הוחתם בקבוצה.

"מאיפה הם השיגו את השחקנים שלהם", השיב ונגר לטענות. "מאיפה מסי הגיע? מברצלונה? באיזה גיל הם לקחו אותו? בגיל 12. אין שום סיבה להתמרמרות מכיוון שלא עשינו משהו לא חוקי. לא כיוונו אקדח בשום מצב. אנחנו מכבדים את החוקים. הם היו יכולים לקחת שחקנים שלנו, אנחנו מקבלים את זה. הם לקחו את השחקנים שלהם מכל רחבי העולם. לא מצפים מהם לצרף שחקנים רק מקטאלניה".

לקראת המשחק הערב, הוסיף ונגר במסיבת העיתונאים: "אנחנו רוצים לזכות במפעל ואנחנו יודעים שהדרך היחידה לעשות את זה היא לנצח את הפייבוריטיות הגדולות. ברצלונה היא כמובן הקבוצה הטובה ביותר בעולם כרגע. אם נדיח אותם, נמשיך ישירות עם סיכוי טוב לזכות בליגת האלופות".

כידוע, ארסנל לא ניצחה בחמשת המפגשים האחרונים שלה עם בארסה, אבל ונגר מאמין שהפעם הקבוצה שלו למדה היטב מההדחה בשנה שעברה ברבע הגמר מול אותה ברצלונה. "אנחנו לא מתכחשים לאיכות של ברצלונה, אבל מה שחשוב עבורנו הוא הסיכוי הטוב להראות מי אנחנו כעת", הוסיף ונגר. "לא די בכך, אנחנו רוצים להראות לברצלונה שאנחנו מסוגלים להדיח אותם. יש לנו את האמונה ואת תחושת הביחד להראות שאנחנו קבוצה שונה עכשיו. במחצית הראשונה במשחק הבית בשנה שעברה היינו כמשקיפים ומרוסנים. אני מאמין שהביטחון העצמי שלנו והמנטליות שונה לחלוטין היום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully