וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רענן כץ: "פרסום זה הדבר האחרון שאני מחפש"

איש העסקים סבור שהוא "אדם מעניין", חלק שבחים לאגייאר: "אדם נחמד", וייכנס לכדורסל "רק כדי להיות מספר 1"

איש העסקים רענן כץ ממשיך בימים האחרונים את מסעו בעולם הכדורסל הישראלי. לפני מספר ימים הגיע כץ לישראל, כשבמהלך שהותו נפגש עם גומא אגייאר, כאשר שאמש (שלישי) אף נודע שהוא יעביר תרומה צנועה של כ-15 אלף דולר להפועל חולון, זאת לאחר שהתרשם ממנה במהלך ניצחונה במלחה (80:86) על הפועל ירושלים, במשחק בו צפה ביחד עם אגייאר.

הבוקר התראיין כץ בתכנית הבוקר של גלי צה"ל, וניסה להסביר את כוונותיו: "אמרתי כבר בעבר בצורה הכי ברורה שאני רוצה להיות בקבוצה שיש לה סיכוי להיות מספר 1. זה לא שאני רוצה להוריד את מכבי תל אביב, אבל חשוב לי שהקבוצה שלי תהיה הכי טובה, שאני אהיה מספר 1".

כשנשאל כץ בדבר הפרסום והחשיפה לה הוא זוכה בכל ביקור שלו כאן, טען: "פרסום זה הדבר האחרון שאני מחפש. אנשים מתקשרים אליי בגלל שאני אדם מעניין ולא בגלל שום דבר אחר".

כץ, כאמור, נפגש ביום שני עם אגייאר, ונשאל עליו. "הוא נראה לי אדם נחמד מאוד, אין לי שום בעיה איתו. אנחנו שני אנשים שמגיעים מצדדים שונים. הוא רוצה להשקיע בירושלים ואני מברך אותו על כך", אמר כץ, שהוסיף לגבי השאלה האם הוא מעוניין להשקיע בהפועל ירושלים, ואמר: "אני רוצה להיות האדם שקובע מחליט, אבל כדי שאני אכנס לירושלים אני רוצה תנאים מסויימים כדי שיהיה לי את הסיכוי להיות מספר 1. למשל, אני רוצה לדעת שתהיה את הארנה שיכולה להכיל 11 אלף צופים. ברגע שתהיה ארנה יש סיבה להיכנס לעניין הזה בצורה יותר רצינית.

"אני עוזר לירושלים בהרבה דברים ולא רק בכסף, היו"ר דני קליין יהיה תמיד בירושלים, אני רוצה לבוא לעשות משהו, אבל רק כשיהיו תנאים ואז לא חשוב לי איזה חלק מהבעלות אני אקבל מהקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully