וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'ורלוקה: "פלאמיני צריך להיכנס לכלא על עבירה כזו"

הקרואטי של טוטנהאם לא נרגע אחרי התאקל הפראי של הצרפתי. קראוץ': "הישג ענק". גאטוסו: "איבדתי שליטה"

AP

עריכת וידאו: גדי וינסטוק
צילום: רויטרס


שמינית גמר ליגת האלופות יצאה ערב (שלישי) לדרך עם הפתעה גדולה בסן סירו, שם ניצחה טוטנהאם את מילאן 0:1 משער של פיטר קראוץ', והשיגה מקדמה ענקית לקראת הגומלין בוייט הארט ליין בעוד שלושה שבועות.

בטוטנהאם יודעים שהעבודה שלהם רחוקה מלהסתיים

המאמן המנצח, הארי רדנאפ, חגג בסיום: "אמרתי לשחקנים במחצית להמשיך להעביר את הכדורים דרך ארון לנון שגבר על המגן השמאלי שלהם כל הערב, אבל כל הקבוצה שיחקה נהדר. ידענו שמילאן תשתפר במחצית השנייה, אבל התגוננו היטב תחת הלחץ וידענו לכבוש ברגע הנכון.היה מרגש לשמוע את הקהל שלנו שר בסיום. זה ערב גדול בשבילם, וערב גדול בשביל טוטנהאם".

על העבירה החריפה של מתיו פלאמיני על ורדאן צ'ורלוקה אמר רדנאפ: "זו הייתה עבירה מחרידה, וזה היה צריך להיות כרטיס אדום בכל מצב. זו פשוט בושה, ועכשיו הם צריכים לבחון את האירוע שוב ולנקוט מעשה, כי זה היה תיקול מסוכן מאוד, הוא היה יכול בקלות לשבור לו את הרגל". צ'ורלוקה עצמו אמר: "פלאמיני צריך להיכנס לכלא על עבירה כזו".

גיבור הערב, פיטר קראוץ', הצטרף לחגיגה: "הגיע לנו לנצח. הגבלנו אותם למעט מאוד מצבים, התגוננו נפלא והיינו הקבוצה הטובה יותר במגרש. זה היה ניצחון נהדר, וזה הישג ענק לנצח את מילאן בסן סירו, אבל העבודה שלנו עדיין לא הושלמה".

הרוחות במילאן סערו אחרי ההפסד המאכזב, ורף העצבים עלה אחרי שג'נארו גאטוסו התעמת עם הספסל של התרנגולים עם שריקת הסיום. "איבדתי שליטה", הודה הקשר הוותיק, שבכל מקרה יחמיץ את הגומלין בשל כרטיסים צהובים. "אין תירוץ לצורה בה התנהגתי ואני לוקח אחריות על כך. לא רציתי להתעמת עם אף אחד אבל הייתי עצבני ולא הצלחתי לעצור את עצמי".

אמרי: "לשתי הקבוצות מגיע קרדיט"

במשחק השני של הערב חילצה שאלקה תיקו 1:1 בולנסיה, בזכות שער של ראול שחזר לספרד כמו גדול עם שער שוויון יקר. החלוץ הוותיק שהכניע את העטלפים כל כך הרבה פעמים בעבר במדי ריאל מדריד היה כהרגלו במקום הנכון בזמן הנכון בדקה ה-63 כדי לקבוע את תוצאת המשחק, אחרי שרוברטו סולדאדו העניק לולנסיה יתרון מוקדם בדקה ה-17.

"הייתי רוצה להיות הראשון שמברך אותו אחרי השער אם זה לא היה כואב לי כל כך", אמר מאמן ולנסיה אונאי אמרי בסיום. "לדעתי לשתי הקבוצות מגיע קרדיט על המשחק הזה, היו לנו הרבה מצבים לכבוש שערים נוספים אבל כך גם לשאלקה".

סולדאדו הוסיף: "יש להם כמה שחקנים איכותיים ביותר בחלק הקדמי, וידענו שהם יאיימו עלינו. אני מקווה שהשער שלי יעזור לנו לעלות לשלב הבא בסופו של דבר. הגענו רחוק מדי מכדי לוותר עכשיו".

בשאלקה קיבלו את התוצאה בסיפוק, והמאמן פליקס מגאת' אמר: "זה היה תיקו מוצדק. שלטנו במשחק במחצית השנייה, והיינו יכולים לנצח אבל אני מסתפק בתוצאה שהשגנו". פר קלוגה הוסיף: "המשחק הזה הראה לכולם את הקלאסה של ראול. הוא זה שיצר את השער כמו שרק הוא יודע. עכשיו יש לנו סיכוי אמיתי לעלות בגומלין". גם השוער מנואל נוייר הצטרף למחמאות: "היה לנו חשוב מאוד לחזור למשחק אחרי שספגנו, וראול סיפק לנו את ההשראה לכך".

אחד מגדולי החלוצים, ראול שהבקיע את שערו ה-71 במסגרות האירופיות והשווה בכך את שיאו של פיליפו אינזאגי ממילאן אמר: "התוצאה טובה עבורנו, אבל ההתמודדות עדיין פתוחה לגמרי. מבחינת, להבקיע בליגת האלופות זה תמיד דבר מיוחד. נהניתי מהתמיכה של הקהל של ולנסיה בי. זה חימם את ליבי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully