וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלפסי: "זאת הייתה חוויה טובה למועדון צעיר"

15.2.2011 / 22:52

מאמן ברק נתניה סיכם את ההופעה ביורוצ'אלנג' אחרי ההפסד לסנט פטרסבורג. צביקה שרף: "עברנו משוכה חשובה וקשה"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

ברק נתניה איבדה הערב (שלישי) סיכוי לעלות לשלב הבא ביורוצ'אלנג' אחרי הפסד ביתי 80:70 לספרטק סנט פטרסבורג. קבוצתו של אריק אלפסי הוליכה לכל אורך המחצית הראשונה אך נכנעה לאיכויות של האורחת מרוסיה, שתיאבק כעת על המקום הראשון בבית מול אקדמיק סופיה, שגברה הערב 69:87 על מכבי חיפה.

"בשבוע האחרון היו לנו שני משחקים עם פיגור גדול וידענו לצאת מזה, אבל היום שחקנים נפלו מהרגליים", אמר אלפסי בסיום. "היה לנו עומס וזה לא תירוץ. פתחנו טוב אבל הם עשו סלים קלים ולא ידענו לחזור מזה. לא שיחקנו מול קבוצה מהליגה השלישית, אלא מול קבוצה טובה עם מאמן גדול. זאת הייתה חוויה טובה למועדון צעיר וככה מתחילים מסורת. זה נתן לנו לטעום מה זה אירופה. עכשיו אנחנו עם פנים לקראת המשחק בליגה ביום ראשון".

ליאור שגב הוסיף: "סגנון המשחק שלנו פחות פיזי ופחות מהיר. במחצית השנייה הם שלטנו יותר בקצב וכפו עלינו משחק ריצה. עכשיו יהיה לנו יותר זמן להתרכז בליגה וזה יעשה לנו טוב".

המאמן המנצח, צביקה שרף, אמר לאחר המשחק: "עברנו משוכה חשובה וקשה, ומעשית הבטחנו את העלייה שלנו לשלב הבא. עכשיו יש לנו משחק בשבוע הבא שצריך לנצח אותו ולהבטיח את המקום הראשון בבית. היו לנו לא מעט עליות וירידות ומשחקים בשלושה מפעלים, והיורוצ'אלנג' לא נחות מהיורוקאפ, אין הבדלים גדולים ביניהם. לנתניה יש יכולת טובה אבל עשינו את העבודה שלנו. שמחתי לבקר בארץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully