וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוקאפ: נימבורק נותרה על האפס

קבוצתו של גינזבורג ללא ניצחון בטופ 16 אחרי הפסד 77:62 לגלאטסראיי, ניסים קלע 11 נקודות. גם אלבה ברלין הפסידה

משהו לא טוב עובר על נימבורק הצ'כית, קבוצתו של ננו גינזבורג, שגם הערב (שלישי) לא הצליחה להשיג ניצחון ראשון ביורוקאפ וסיכוייה להמשיך לרבע הגמר נראים כעת נמוכים עד בלתי אפשריים. נימבורק הפסידה 77:62 לגלאטסראיי שצברה את ניצחונה השני בשלב הזה ונאבקת על העלייה לשלב הבא.

הקבוצה הטורקית, שהתארחה בצ'כיה לעיני למעלה מ-5,000 צופים, הובילה בשלוש הפרש בסיום הרבע הראשון (19:22), אבל הפער גדל בהמשך כשגם בשלושת הרבעים הבאים גלאטסראיי ניצחה. אפיק ניסים, שמשחק בנימבורק, היה שותף ב-27 דקות שבמהלכן הוא קלע 11 נקודות (1 מ-5 משתיים, 3 מ-4 משלוש). כמו כן, הישראלי תרם שלושה ריבאונדים, שלושה אסיסטים וחטיפה אחת. אצל המנצחים בלט בעיקר לוקסה אנדריץ', שסיים עם 17 נקודות. אצל נימבורק 18 הנקודות של טרה סימונס לא הספיקו.

נימבורק תפגוש במשחקה הבא ביורוקאפ את אסטודיאנטס בשבוע הבא בבית, כאשר עוד קודם לכן היא תארח את ורסאץ' הסרבית ביום שישי הקרוב במסגרת הליגה האדריאטית.

ערב לא טוב היה גם למולי קצורין, שהפסיד עם קבוצתו הגרמנית אלבה ברלין 95:81 לקחאסול. ברלין, שנותרה על ניצחון אחד בארבעה משחקים, מתרחקת מרבע הגמר בעוד יריבתה הספרדית שמרה על מאזן מושלם. קחאסול ירדה בסיום המחצית הראשונה ביתרון 37:62 וניצלה את המחצית הראשונה רק כדי לצמק קצת יותר את הפער. דריק אלן הוביל את קלעי אלבה עם 21 נקודות, כשפול דייויס מקחאסול קלע את אותה הכמות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully