וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הפועל תל אביב ניצחה בשיניים

האדומים התגברו על ערב פחות טוב של אוסברי וניצחו 84:85 את מכבי באר יעקב. מ.כ. הבקעה הפסידה להפועל יקנעם/מגידו

הפועל תל אביב הייתה קרובה היום (שלישי) לספוג את הפסדה השני העונה, אבל הוכיחה שהיא לא ממש מתרגשת מההפסד בחצי גמר גביע המדינה והיא מוכנה להמשיך את המסע המצוין שלה בליגה. האדומים התגברו בסופו של דבר על מכבי באר יעקב בשניות האחרונות וניצחו 84:85. מי שלא הצליחה להמשיך את הרצף המצוין שלה היא מ.כ. הבקעה, שספגה הפסד ראשון אחרי תשעה מחזורים כשנכנעה להפועל יקנעם/מגידו 88:86. קבוצת צמרת נוספת שהפסידה היא אליצור יבנה, שהופיעה עם זר אחד ונכנעה למכבי הוד השרון 101:89.

מכבי באר יעקב - הפועל תל אביב 85:84

ההפסד היחיד שהאדומים ספגו העונה בליגה היה ממש לא מזמן כאשר אליצור כוכב יאיר/כפר סבא הכניעה אותם. היום הייתה קרובה מוליכת הטבלה לספוג הפסד נוסף, הפעם מול מכבי באר יעקב, אבל ניצלה הרבה מאוד מזל כדי להמשיך ולהסתער על הליגה.

המשחק נפתח בצורה די מאוזנת כאשר הרבע הראשון הסתיים עם יתרון 19:20 לאדומים, שהחלו לברוח ברבע השני וירדו להפסקה ביתרון 40:50. ברבע השלישי באר יעקב נתנה פייט מצוין וקלעה 30 נקודות תוך שהיא מצמקת את הפער ל-72:70, מה ששלח את הקבוצות לרבע אחרון מכריע. באר יעקב פיגרה בנקודה ארבע דקות לסיום אחרי שג'רמיין הול המצוין תרם שתי נקודות חשובות, אבל בריאן אוסברי הגדיל את ההפרש לשלוש מהקו. באר יעקב כפתה שוויון, אבל חמש שניות לסיום ספק עבירה של גלעד קרני על אדריאן אוטר שלחה את הזר של האדומים לקלוע נקודה מהקו שהספיקה גם לניצחון.

בריאן אוסברי לא הורגש היום כמו בדרך כלל והסתפק ב-11 נקודות, אבל אוטר קלע 24 נקודות והוריד שמונה ריבאונדים, כשיחד עם מתן נאור (21 נקודות, שמונה ריבאונדים) השניים היו הבולטים. גומז קלע 27 נקודות לבאר יעקב והול סיים עם 17. "אני גאה בחבר'ה שלנו", אמר שרון אברהמי, מאמן הפועל תל אביב. "אנחנו משחקים כדורסל פחות טוב עם פחות אנרגיות, אבל אני מרוצה מזה. למתן נאור הייתה תקופה פחות טובה כי הוא חזר מפציעה. היום הוא היה מצוין ויכול להיות שהתרגיל המנטלי שעשיתי איתו עזר".

הפועל יקנעם/מגידו - מ.כ. הבקעה 86:88

מאז שאבי אשכנזי הצטרף למ.כ. הבקעה, הקבוצה שנאבקת עם הפועל תל אביב על העלייה לליגת העל לא הפסידה. אחרי תשעה ניצחונות רצופים, הבקעה נכנעה מול הפועל יקנעם/מגידו 88:86, אבל בכל מקרה היא נשארת בינתיים במקום השני.

זה התחיל לא טוב מבחינת הקבעה, שהתקשתה ליצור מומנטום ברבע הראשון, אבל ברבע השני היא קלעה 14 נקודות בלבד וירדה בפיגור עשר להפסקה (50:40). ברבע השלישי הצליחו שחקניו של אשכנזי לקצץ בהפרש ו-3:37 דקות לסיום פול דילייני העלה את הבקעה לנקודה (80:81) אך מי שהכריע את ההתמודדות היה נייט מילר שצלף שלשה עשרים שניות לסיום בניצחון שמקדם את קבוצתו בצמרת.

דילייני קלע 21 נקודות לבקעה, סטפון ברדפורד סיים עם 18, נעם מטלון קלע 15, ואיתי לב (13) ואיתי גרינבוים (11) השלימו את חמשת הקלעים בדאבל פיגר. נייט מילר סיים ערב מופלא עם 32 נקודות ו-11 ריבאונדים, רמון קלמנטה קלע 24.

עירוני רמת גן - הפועל עפולה 74:90

שחקניו של רן אשר חזרו לנצח אחרי שני ההפסדים לבקעה ולהפועל תל אביב, כשהפעם הם התגברו על עפולה, שלא הצליחה ליצור המשכיות אחרי הניצחון הענק על אליצור כוכב יאיר במחזור שעבר. רק הרבע השני היה בשליטת עפולה, אבל ההצגה הערב הייתה של שלטון קולוול (26 נקודות ותשעה ריבאונדים), אל פישר (25 נקודות, חמישה ריבאונדים ושבעה אסיסטים) ויריב יצקן (18 נקודות, תשעה ריבאונדים ושישה אסיסטים). בראיינט מרקסון ואבי אליהו קלעו 19 נקודות כל אחד למפסידים.

אליצור כוכב יאיר/הפועל כפר סבא - אליצור רמלה 99:90

שתי הקבוצות ששרויות בתחתית חיפשו להרים את הראש, כאשר הקבוצה של חנן הירשוביץ השיגה את ניצחונה השלישי ברציפות. 2:32 דקות לסיום המשחק אבי סוכר העלה את הרמלאים ליתרון נקודה, המשיך עם נקודות מהקו ונעזר בדרור דוידי כדי לסגור את הסיפור. דוידי היה המצטיין במשחק עם 25 נקודות, חמישה ריבאונדים ושבעה אסיסטים, כאשר אילן ברקוביץ', קינה יאנג וסוכר היו מצוינים עם 15 נקודות כל אחד. אבירם זלקוביץ', אריק טריימל ועומר רוב קלעו 20 נקודות כל אחד לכוכב יאיר/כפר סבא.

אליצור יבנה - מכבי הוד השרון 101:89

קבוצתו של נתי כהן הופיעה למשחק הבית הנוח יחסית על הנייר מול היריבה מהתחתית עם זר אחד בלבד צ'אק טימברלייק אחרי שדבון הארדין עזב לטורקיה. יבנה, שהייתה יכולה לצמק את הפער ממ.כ. הבקעה שהפסידה, ראתה את גרי גנדל קולע 25 נקודות, קובי שרביט הוסיף 23 וסטנלי ברנדי היה מצוין עם 21 נקודות ו-13 ריבאונדים. אלעד הופמן קלע 22 נקודות ליבנה ועודד ברנדווין תרם 20.

עירוני נהריה - הפועל לב השרון 82:92

האם לקבוצה של רועי אייזנברג יהיה סיכוי להינצל ולא להידרדר לליגה הארצית? נהריה השיגה הערב את ניצחונה הרביעי העונה, שמצטרף לניצחון על מכבי הוד השרון בשבוע שעבר. ג'רון רוברטס קלע 25 נקודות, עדי פרג וג'ייסון ג'ונסון הוסיפו 20 כל אחד והשאירו את לב השרון שנאבקת בתחתית לחפש ניצחון במקום אחר.

הפועל קרית טבעון - הפועל בארי 99:86

טבעון, שרוצה לשפר עמדות ולכל הפחות לא לאבד את המקום הרביעי, נכנעה דווקא מול קבוצת התחתית מבארי שנהנתה מ-26 נקודות ועשרה ריבאונדים של ריי קנדי, כמו גם מ-25 נקודות ו-14 ריבאונדים של סטייסי מורייני. הקבוצה הצפונית, שקלעה שש נקודות בלבד ברבע השני, קיבלה הערב 22 נקודות מטרמיין סטיבנס ו-20 מעודד שעשוע.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully