וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דובאי: קביטובה הודחה כבר בסיבוב הראשון

הצ'כית, שניצחה ביום ראשון את קלייסטרס בגמר בפריס, נכנעה בשתי מערכות למוריטה היפנית. איבנוביץ' הפסידה לפטי שנידר

במוקד משחקי יום שלישי בטורניר דובאי עמד משחקן של אנה איבנוביץ' ופטי שנידר, שנאבקו על הכרטיס לסיבוב השני. המדורגת ראשונה בעולם לשעבר קיוותה להסתדר עם השוויצרית שהידרדרה למקום ה-44 בעולם. הסרבית זכתה במערכה הראשונה 4:6,, אבל שנידר שלחה את המערכה השנייה לשובר שוויון וניצחה בה 2:7 כדי להשוות ל-1:1. השוויצרית הייתה מצוינת גם במערכה השלישית, ניצחה 2:6 ועלתה לסיבוב השני, שם תחכה לה המדורגת 14 בטורניר ז'י ז'נג הסינית, שניצחה את קריסטינה באריוס 3:6, 6:2, 4:6.

אנה צ'קבטאדזה, שבעברה הייתה אחת הטניסאיות הבולטות בסבב, אבל נמצאת כעת במקום ה-51 בעולם, פגשה את דניאלה האנטוחובה ותוך שעה וחצי שלחה את יריבתה הסלובקית (29 בעולם) הביתה עם 1:6, 3:6 קליל. בשלב הבא המשוכה של הטניסאית הרוסיה תהיה גבוהה בהרבה, כשהיא תתמודד נגד קרוליין ווזניאקי.

ההפתעה המשמעותית הראשונה של הטורניר היא ההדחה של אלופת פריס, פטרה קביטובה. יומיים בלבד אחרי שתיסכלה את קים קלייסטרס, הצ'כית המדורגת 14 בעולם הודחה על ידי איומי מוריטה היפנית. שתי המערכות הגיעו לשובר שוויון, אבל מוריטה ניצחה 2:7 ו-3:7. פלאביה פנטה ניצחה 2:6, 2:6 את ילנה דוקיץ' האוסטרלית וקאיה קאנפי גברה 1:6, 2:6 על ורה דושבינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully