וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריימונד דומנק: "המורדים הם פרחחים חסרי התחשבות"

מאמן נבחרת צרפת לשעבר תקף את מנהיגי המרד במונדיאל: "חשבתי שהשתגעו, אך הם ידעו בדיוק מה הם עושים"

הרבה זמן המתינו בצרפת למוצא פיו של ריימונד דומנק, מאמן הנבחרת לשעבר, באשר לפרשה שקיבלה את הכינוי "אוטובוס הבושה". כזכור, 48 שעות לפני המשחק השלישי של צרפת במונדיאל בדרום אפריקה, החליטו השחקנים למחות על סילוקו של ניקולא אנלקה מסגל הנבחרת בשל קללות שהפנה לעבר המאמן. 23 שחקני הסגל נותרו לשבת באוטובוס במקום להגיע לאימון, ושלחו את דומנק המושפל להקריא בשמם מכתב לתקשורת .

דומנק לא שכח, ובראיון למגזין 'ל'אקספרס' תקף את מנהיגי אותו מרד: תיירי הנרי, אריק אבידל, פטריס אברה וכן פרנק ריברי וז'רמי טולאלן. "כולם דיברו בשמי, הגיע הזמן לעשות סדר בדברים", אמר האיש המושמץ בצרפת בשנה האחרונה. "אני לא אידיוט כמו שניסו לתאר אותי. אני לא מקבל את הביקורות מצד פוליטיקאים או שחקני עבר שהפכו לעיתונאים, אבל זה לא מונע ממני לספר על המסקנות שלי.

"אז חשבתי לעצמי שהם מטורפים ופשוט לא מבינים את המצב. טעיתי, הם ידעו בדיוק מה הם עושים. הם אפילו הורידו את הווילונות באוטובוס כדי למנוע את הצילומים. ראיתי אותם כחבורה של פרחחים חסרי התחשבות. אני עדיין צריך להשכיח חלק מהזכרונות כדי להיות מוכן להמשיך לאתגרים אחרים. גם אני עשיתי טעויות", סיכם המאמן, שהודה כי קיבל מאז הפרידה מנבחרת צרפת הצעות מעולם התיאטרון והקולנוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully