וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: סיינה השלימה ניצחון כפול על פרטיזן

האיטלקים חזרו לתמונה בקרב על המקום בהצלבה מבית ז' אחרי שניצחו את הסרבים 74:77. הפסד ראשון לפנרבחצ'ה בבית ח'

המחזור הרביעי בשלב הטופ 16 ביורוליג יצא הערב (רביעי) לדרך עם שני משחקים. בראשון השיגה ז'לגיריס קובנה את ניצחונה הראשון בשלב הזה אחרי שגברה בתום הארכה על פנרבחצ'ה/אולקר 84:85. הטורקים איבדו את המאזן המושלם, והתוצאה פתחה מחדש את תמונת הסיכויים של כל הקבוצות בבית ח'.

במשחק השני, סיינה המשיכה להתאושש משני ההפסדים שלה בפתיחת הטופ 16 וגברה בפעם השניה על פרטיזן בלגרד, הפעם 74:77 בבית. עבור הסרבים זה היה ההפסד הרביעי בארבעה משחקים בשלב הזה, והם איבדו סיכוי לעלות להצלבה.

בית ז'

סיינה - פרטיזן בלגרד 74:77

מחזיקת הגביע האיטלקית הטרייה חסרה את בו מקאלב, ונראתה רע בפתיחת המשחק מול הסרבים, שחיפשו ניצחון ראשון בטופ 16. פרטיזן רשמה ריצת 1:9 ברבע הראשון כדי לסיים אותו ביתרון 12:20, אבל סיינה חזרה לעצמה בהמשך והשוותה. הסרבים התעלו על עצמם גם בפתיחת הרבע השלישי והובילו 38:45 אבל דקות טובות של מאליק היירסטון שוב החזירו את סיינה למשחק.

הרבע האחרון היה שייך לרימאס קאוקינאס, שון סטונרוק ודייויד מוס שהצליחו לשמור על היתרון של סיינה מרגע המהפך שהגיע אחרי שלשה של הליטאי. ניקוס זיסיס סגר עניין עם זריקות מוצלחות מהעונשין בשניות הסיום, שלא הותירו לפרטיזן סיכוי. קאוקינאס הוביל את קלעי סיינה עם 17 נקודות, סטונרוק ומוס הוסיפו 10 כל אחד. יאן וסלי הצ'כי קלע 17 נקודות לפרטיזן כש-15 מתוכן הושגו במחצית הראשונה, קרטיס ג'רלס הוסיף 16 נקודות ו-5 אסיסטים.

בית ח'

ז'לגיריס קובנה - פנרבחצ'ה אולקר 84:85

אחרי שלושה הפסדים הליטאים ידעו כי הפסד נוסף היה מחסל את הסיכויים שלהם לעלות לשלב ההצלבה ונלחמו לאורך כל המשחק כשהם מעודדים מהזכייה בגביע הליטאי. המשחק היה צמוד לכל אורכו, וגם יתרון של חמש נקודות שפתחו הטורקים בתחילת הרבע האחרון נמחק על ידי ז'לגיריס, שגררה את המשחק להארכה אחרי 69:69 בתום 40 דקות. כמו בזמן החוקי, גם ההארכה היתה מטורפת כאשר היתרון עבר מצד לצד. ההבדל היה באחוזי ההצלחה של השלשות המטורפות, כאשר החטאה של שאראס בצד הטורקי גררה שלשה מוצלחת של טבאס קלימביציוס, שהעלה את ז'לגיריס ל-78:81 כשנותרה 1:09 דק' לסיום. מהמצב הזה הליטאים שמרו על יתרונם עד לסיום, וחגגו ניצחון משמעותי במיוחד שנותן להם תקוות לקראת שני המחזורים שנותרו.

בראון ודלינקאיטיס הובילו את קלעי ז'לגיריס עם 13 נקודות כל אחד, טרנט פלייסטד הוסיף 12. עומר אונאן היה המצטיין בשורות הטורקים עם 23 נקודות, אמיר פרלדזיץ' הוסיף 19 נקודות ו-6 אסיסטים בעוד ששרונאס יאסיקביצ'יוס רשם משחק מזעזע עם 2 נקודות (1 מ-6 מהשדה) וארבעה איבודי כדור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully