וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל לנוער תשודר בספורט 5

ערוץ הספורט רכש מההתאחדות לכדורגל את זכויות השידור של משחקי הליגה ויעביר את המשחק המרכזי בשידור ישיר מדי שבת

ערוץ הספורט הודיע היום (שלישי) כי רכש מההתאחדות לכדורגל את זכויות השידור למשחקי ליגת הנוער וישדר בכל שבת את המשחק המרכזי מהמחזור בשידור ישיר בספורט 5. כמו כן, הערוץ ילווה לאורך כל העונה את דור העתיד גם בליגות הילדים השונות עם שידורים, תקצירים וסיכומים במסגרת תוכניות הערוץ השונות.

בנוסף ילווה הערוץ את הליגה עם תקצירים וסיכומים של המשחקים הבולטים בתכנית הסיכום של ליגת העל "שער השבת" בימי שבת ב-5+ לייב ובתכנית "ליגה משלנו" בימי ראשון בספורט 5 .

אבי בר מנכ"ל ערוץ הספורט: "לצד השידורים מאירופה כדוגמת ליגת האלופות, הספרדית והאיטלקית ולצד שידורי הכדורגל הישראלי של נבחרת ישראל, גביע המדינה, הליגה הלאומית, גביע הטוטו ומגזיני הסיכום, מצאנו שיש מקום גם לשידור משחקי ליגת הנוער מדי שבת. אנו רואים חשיבות עליונה בסיקור וחשיפת כדורגלנים צעירים בראשית דרכם, כשזו תהיה הבמה הראשונה שלהם אל מול הקהל. אנו מודים להתאחדות לכדורגל על שיתוף הפעולה ועל החזון המשותף בעניין קידום דור העתיד של הכדורגל הישראלי".

יושב ראש ההתאחדות לכדורגל, אבי לוזון: "רק לפני כחודש ימים התבשרנו כי ישראל תארח את אליפות אירופה לנבחרות עד גיל 21 ואין ספק שטיפוח דור העתיד יעזור בהישגים בזירה המקומית והבינלאומית. חלק מהשחקנים שעדיין אלמונים כיום וניחשף אליהם בשידורי הליגה לנוער יהיו אלו שייצגו את מדינת ישראל באליפות הזו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully