וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק נתניה ומכבי חיפה הודחו מהיורוצ'אלנג'

שרף וסנט פטרסבורג גברו 70:80 על קבוצתו של אלפסי, שאיבדה סיכוי לעלות, הירוקים בחוץ אחרי הפסד 87:69 בסופיה

מכבי חיפה הפסידה הערב (שלישי) 87:69 לאקדמיק סופיה ואיבדה סיכוי לעלות לשלב הבא ביורוצ'אלנג'. קבוצתו של עמי נאווי, הטרודה בצרות שלה בליגת העל, קיוותה להמשיך את המסע האירופי המפתיע שלה, אך קרסה פעם נוספת ברבע השני ורשמה אכזבה נוספת בעונה הקשה שעוברת עליה.

הפתיחה הייתה שייכת לפרנק רובינסון, שקבר שלשה בהתקפה הראשונה של המשחק והמשיך להיות איש המטרה בהתקפה של חיפה, שעלתה ליתרון 6:11. דווין גרין ענה לו מהעבר השני ואקדמיק הפכה את הקערה בדרך ליתרון 11:12, אבל רובינסון המשיך ללהוט, וסיים את הרבע הראשון עם 14 נקודות, שעזרו לחיפה להוליך 24:27.

ברבע השני נקטע המומנטום של חיפה, ודקות טובות של ברונו שונדוב נתנו לבולגרים יתרון 31:37, שאילץ את עמי נאווי להזעיק פסק זמן. ברבע השני נטל מרקו קילינגסוורת' בנטל ההתקפי במקומו של רובינסון שהתקרר, אבל הוא לא זכה למספיק עזרה, ומנגד אקדמיק הלכה לטודור סטויקוב היעיל שהקפיץ את היתרון ל-33:42. נאווי שוב ניסה לעצור את המפולת עם פסק זמן, אבל מטח שלשות בראשות גרין קבע יתרון שיא של 35:53, ובמחצית הוליכה אקדמיק 37:53.

ברבע השלישי חזרו שחקניו של נאווי לעניינים, בראשותו של קילינגסוורת' ובסיועו של אלישי כדיר, והפער כבר הצטמק עד 56:62, לפני שאקדמיק לחצה שוב על הדוושה וסגרה את הרבע ביתרון 58:67.

אם בחיפה עוד פינטזו על קאמבק נוסף ברבע האחרון, הגיעה עוד בריחה של המקומיים בהנהגתו של גרין, שהפכה את שארית המשחק לגארבג' טיים. היתרון של אקדמיק כבר צמח לעשרים נקודות, לפני שחיפה צימקה מעט וירדה מנוצחת בתוצאה 87:69.

קלעו לחיפה: מרקו קילינגסוורת' 20 נקודות (11 ריבאונדים), פרנק רובינסון 19 (7 ריבאונדים), רוברט רות'בארט ואבי בן שימול 7 כל אחד, ג'רמיין ג'קסון ואלישי כדיר 6 כל אחד, סילבן לנדסברג ודרק לואו 2 כל אחד.

הירבו לאקדמיק: דווין גרין 21 נקודות, דומיניק ג'יימס 15, ברונו שונדוב 14 (8 ריבאונדים), טראוויס פטרסון 9 (11 ריבאונדים).

ברק נתניה - ספרטק סנט פטרסבורג 80:70

גם ברק נתניה סיימה את דרכה מעשית ביורוצ'אלנג' עם הפסד ביתי 79:70 לספרטק סנט פטרסבורג. הקבוצה של אריק אלפסי התאוששה מההפסד בגמר הגביע עם ניצחון ליגה על אשקלון, אבל באירופה היא לא הצליחה להמשיך במומנטום מול קבוצתו החזקה של צביקה שרף.

הרוסים היו דומיננטיים יותר בפתיחה, וברחו ליתרון מהיר של 2:9 בעזרת דקות טובות של פטר פופוביץ'. אלטון בראון היה האיש המרכזי של נתניה בהמשך, והצליח להחזיק את קבוצתו במשחק עד סיום הרבע, בו הוליכה סנט פטרסבורג 17:18.

ברבע השני אדריאן בנקס התחמם והעביר את היתרון לנתנייתים, שכבר עלו ל-24:32 אחרי מהלך נאה של בראון, אבל נבלמו בהמשך כשפטריק בברלי החזיר את ספרטק לתמונה, ובהפסקה הוליכה נתניה רק 36:39.

האורחים המשיכו להקטין את הפיגור בפתיחת הרבע השלישי, וחזרו עד לשוויון 48:48 בזכות התעוררות של אנטון פונקראשוב. בנקס נותר לבדו במערכה אצל נתניה, ובברלי הנהיג ריצה נוספת של ספרטק, שברחה ליתרון 57:63 בסיום הרבע השלישי.

ברבע האחרון הצטרף מיכה זופאן המצוין להפגזות של האורחים, שעלו ליתרון דו ספרתי. התעוררות מאוחרת של רומאו טראוויס לא הספיקה לנתניה, שהייתה רחוקה מקאמבק בדקות הסיום, וסנט פטרסבורג שייטה עד לניצחון 70:80 בסיום.

קלעו לנתניה: אדריאן בנקס 24 נקודות, אלטון בראון 19 (11 ריבאונדים), רומאו טראוויס 10 (6 ריבאונדים), טוני וושהאם 8, אריק מקולום 4, ליאור שגב 3, שמוליק ברנר (8 אסיסטים) לא קלע.

הירבו לסנט פטרסבורג: פטריק בברלי 21 נקודות, פטר פופוביץ' ואנטון פונקראשוב 11 כל אחד, הנרי דומרקאנט 10.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully