וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוזון: "אני יכול להבטיח נבחרת עם תשוקה"

מאמן הנבחרת הצעירה השיב לשאלות גולשים בדף הפייסבוק של ההתאחדות: "לא נתבטל בפני אף יריבה, יש לנו סיכוי ביורו"

שבוע לאחר ההפסד לסרביה במשחק ההכנה הראשון מני רבים לקראת יורו 2013 שייערך בארץ, ענה היום (שלישי) מאמן הנבחרת הצעירה גיא לוזון לשאלות הגולשים בדף הפייסבוק של ההתאחדות לכדורגל.

מאמן הנבחרת, שיצא מגדרו כדי להחמיא לדודו אבי לוזון, יו"ר ההתאחדות לכדורגל, על הבאת טורניר הצעירות לארץ, משוכנע כי ישראל תעמוד בכבוד באירוח. "אני בטוח בזה מהסיבה הפשוטה שעד 2013 יהיו לנו אצטדיונים חדשים בנתניה, פתח תקווה וחיפה. טדי ובלומפילד יעברו שיפוץ, כך שיש לנו אצטדיונים ראויים. חשוב לזכור שהמכרז של אופ"א לאירוח הוא קפדני מאוד ואתה חייב לעמוד בכל הקריטריונים".

על המטרה של נבחרתו ביורו הביתי העדיף לוזון לא לדבר: "קשה מאוד לענות על השאלה הזו כי אין לדעת מול איזה יריבות היינו צריכים להתמודד. בכל מקרה, להערכתי הסיכוים שלנו יהיו פתוחים כמו של כל נבחרת. צריך לזכור שאנחנו לא יודעים עדיין מה יהיה הסגל, איך נראה כקבוצה ובטח ובטח שאנחנו לא יודעים מי תהיינה היריבות. יחד עם זאת אני יכול להבטיח נבחרת עם תשוקה, לוחמת ושלא תשפיל מבט אל מול אף יריבה".

לוזון סיפר על ההבדלים בין תפקידו כמאמן הנבחרת למשרותיו הקודמות בקבוצות שונות: "החיים כמאמן קבוצה וכמאמן נבחרת שונים, אבל לכל מקום בו אני נמצא אני מביא איתי את התשוקה שלי, הידע שלי ואת כל הדברים שמאפיינים אותי כמאמן". על עתידו ורצונו לאמן את הנבחרת הבוגרת בעתיד, אמר: "יש לי עכשיו עבודה מאוד חשובה - לבחור את הסגל שלי ולהכין אותו ליורו 2013. בלי שום קשר, אני מאחל לפרננדס שיהיה בנבחרת עוד שנים רבות ויצעיד אותנו להישגים והצלחות".

כאשר נשאל לוזון על מצב שחקני הנוער בארץ השיב: "בראייה שלי חשובה מאוד ההשקעה בקבוצות הנוער. כשאימנתי בקבוצות בוגרים היה לי חשוב מאוד שיהיה קשר ישיר בין הנוער לבוגרים. רשימה חלקית של שחקנים שהעלתי מהנוער: עומר גולן, גל אלברמן, עומר דמארי. השחקנים צריכים שילוב בין מאמנים טובים למתקנים טובים. הכי חשוב זה מאמנים טובים, שיקנו להם את הרצינות, היסודות, הדרך הנכונה לעבוד ולהתפתח. אם יהיו מתקנים מצוינים בלי מאמנים זה לא יעזור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully