וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א: גם עמרי אלטמן מהנוער הצטרף לבוגרים

15.2.2011 / 14:12

מוטי איוניר ממשיך במגמת שילוב הצעירים. עטר (חולה) וסידיבה (סיבות אישיות) לא התאמנו, יצחקי ממשיך להגביר את הקצב

מאמן מכבי תל אביב מוטי איוניר ממשיך במגמת שילוב הצעירים בסגל הבוגרת. היום (שלישי) התאמן לראשונה עם הקבוצה עמרי אלטמן, קשר קבוצת הנערים והנוער של המועדון. אלטמן, שזומן לפני מספר חודשים למספר ימי התרשמות בליברפול, נחשב לאחד הכישרונות הצעירים המבטחים במחלקת הנוער של המועדון. הוא צפוי להתאמן עם הבוגרת גם מחר.

היום ערכה הקבוצה אימון בסגל מעט חסר, והחלה בהכנות לקראת משחק הבית מול הפועל חיפה בשבת בבלומפילד (17:00). מהאימון נעדרו אלירן עטר (חולה) וג'יבריל סידיבה (ששוחרר מסיבות אישות). גם שחקני קבוצת הנוער שנמצאים במחנה אימון של נבחרת הנוער נעדרו היום מאימון הקבוצה.

מי שמגבירים לאחרונה את קצב אימוניהם הם הבלם ניבאלדו, שצפוי לחזור בקרוב לאימונים מלאים בקבוצה, והחלוץ ברק יצחקי, שמחלים מקרע ברצועה. בקבוצה מאמינים ומקווים שיצחקי יעמוד לרשות המאמן במשחקי הפלייאוף העליון.

ההתאחדות ביטלה את הדיון המשמעתי בנושא הקצאת כרטיסי נוער של מכבי תל אביב למשחק הליגה נגד בית"ר ירושלים. כזכור, הגיש משרד החקירות "ויצמן-יער" באופן תמוה תלונה כנגד המועדון, שלכאורה לא סיפק מספיק כרטיסי נוער במשחק הביתי לפני כחודש. מכבי תל אביב הסבירה להתאחדות לכדורגל כי על פי הנחיות המשטרה אושרה מכירת הכרטיסים עבור אוהדי בית"ר במכירה מוקדמת בלבד, וכן בעקבות עונש הרדיוס שספגה הקבוצה שער 11 היה סגור באותו משחק, מה שצמצם באופן טבעי את כמות הכרטיסים המוצעת למכירה. ההתאחדות, כאמור, קיבלה את ההסברים וביטלה את הדיון בעניין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully