וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו, הציטוטים הגדולים

הילדות האבודה, המחויבות למעריצים, הכסף הגדול וההשוואה בין סקס למונדיאל. מה אפשר ללמוד על רונאלדו האדם מציטוטיו?

החיים האישיים שלי

על הדרך לגדולה: "כשהייתי ילד, בכל פעם שיצאתי החוצה, נאלצתי לשקר לאמא שלי. אמרתי לה שאני הולך לבית הספר, בעוד שהיה לי כדור ליד הרגל".

על הפופולריות: "לשמחתי, אני יודע להבחין בין אלה שאוהבים אותי לאלה שאוהבים את הכסף שלי"

על הכסף הגדול: "הייתי עני בחיים שלי, ולכן לכסף אין משמעות מבחינתי. לא אתן לזה לעלות לי לראש"

על המעריצים: "תמיד ידעתי שכדורגל משחקים בשביל אוהדים. אין לי בעיה לחתום למעריצים כמה שהם רוצים, אני זוכר שגם לי סירבו לחתום כשהייתי ילד, אבל אני בטוח שהמעריצים יעדיפו גולים על פני חתימה"

על התחביבים: "אני אוהב להתלבש יפה, אוהב אופנה איטלקית, אוהב לאכול טוב, אבל בסופו של דבר אני איש פשוט. אני גם לא משוגע על מכוניות, אבל חשוב שתהיה לך אחת טובה"

על החלום שהתגשם: "זה מדהים. אני מרגיש כאילו רק אתמול הייתי ילד והסתכלתי בטלוויזיה על כוכבי נבחרת ברזיל, ועכשיו אני אחד מהם"

על הילדות האבודה: "עזבתי את הבית בגיל 15, ובגיל 17 עזבתי את ברזיל ונסעתי להולנד. למעשה, פספסתי את הילדות"

על בקהאם: "כשאתה מחליף חולצה בסוף משחק אתה מצפה שהיא תסריח, אבל זאת של בקהאם הריחה ממש טוב"

לא סתם כדורגלן. ספורטאי

על הגול האידיאלי: "אני אוהב להבקיע גולים אחרי שאני עובר את כל ההגנה וגם את השוער. זו לא ההתמחות שלי, אבל זה דבר שהפך להרגל מבחינתי"

על הביקוש לסקוררים: "לשערים יהיה ביקוש לעולם. תמיד יהיה שוק לחלוצים מהירים וחזקים, שמבקיעים באופן תדיר"

על הבדלי הסגנונות: "בדרום אמריקה משחקים לאט יותר וטכני יותר, באירופה משחקים מהר יותר וטקטי יותר, אבל לי אין בעיה להסתגל לכל הסגנונות"

על ההשוואה לפלה: "פלה הוא השחקן הכי גדול בהיסטוריה של הכדורגל, ופלה יש רק אחד בעולם"

על התחושה אחרי המונדיאל: "אני לא חושב שסקס יכול להיות כל כך מתגמל כמו זכייה בגביע העולם. זה לא שסקס זה לא דבר נהדר. אלא שהגביע העולמי משוחק פעם בארבע שנים, וסקס נעשה בתדירות גבוהה יותר מכך"

על הזריזות: "אף פעם לא מדדתי לי זמן בריצה ל-100 מטר, אבל מדדתי מרחקים קצרים יותר, כמו 20 או 30 מטר. מה שמוזר זה שאני רץ מהר יותר עם כדור מאשר בלעדיו. יש אנשים שנולדו לריצות למרחקים ארוכים, יש כאלה לספרינטים"

על המורשת: "עבדתי קשה כדי להגיע לאן שהגעתי. אני לא רוצה שיזכרו אותי כעוד שחקן כדורגל, אלא כאחד כזה שמייצג תקופה, שנכנס להיסטוריה של המשחק, שכבש שערים נפלאים"

על הפרישה: "זה המוות הראשון שלי"

חברים מספרים על רונאלדו

זיקו: "דמיינו שרונאלדו היה משחק בנבחרת ברזיל של 1982...וואו! הטכניקה שלו, הכוח שלו והעובדה שהוא מבקיע שערים מכריעים ברגעים החשובים".

פלה: "זה נהדר לראות שההצלחה לא שינתה את האופי שלו, הצניעות שלו, הוא עדיין קרוב למשפחתו ולא מדבר סרה באף אחד. אני המעריץ מספר 1 שלו".

יוהאן קרויף: "אל תשוו אותו לאף אחד. הוא יהיה הגדול ביותר בעולם רק אם לא ישוו אותו לאף שחקן אחר".

ז'רז'יניו: "כשהכדור ברגליים של רונאלדו, זה כאילו הקבוצה שלו כבר הבקיעה חצי שער"

פרנקו רוסי, עיתונאי ספורט איטלקי בכיר, כתב עליו לאחר הזכייה בגביע העולם ב-2002: "כמו גארינצ'ה ב-1962 ומראדונה ב-1986, רונאלדו קיבל את הזכות להגיע לגן עדן בזכות התצוגה שלו בגביע העולם"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully