וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מילאן מצ'באן: ”נשחק חזק בשביל המקום הראשון בבית”

15.2.2011 / 13:32

מילאן מצ’באן ומכבי ת”א מודעים לחשיבות המשחק בלובליאנה. יורי זדובץ': "רוצים לנקום במכבי על האסון שחווינו בתל אביב"

לאחר שבועיים הפסקה מהיורוליג, במהלכה זכתה מכבי תל אביב בגביע המדינה, תמריא היום (שלישי) אחר הצהריים הקבוצה לסלובניה לקראת המשחק במחזור ה-4 בשלב הטופ 16 ביורוליג מול אולימפיה לובליאנה. יניב גרין, הסובל מפציעה בכתף , לא יצטרף לקבוצה.

בלובליאנה יודעים שעלייה לשלב ההצלבה לא תלויה רק בהם, אבל נחושים לפחות לנצח את מכבי והמאמן יורי זדובץ' אמר: "אנחנו עומדים בפני פתיחת החלק השני של הטופ 16 ועדיין יש לנו סיכוי לעלות לשלב הבא. אנחנו מלאי מוטיבציה לנקום במכבי על האסון שחווינו בתל אביב. נעשה הכל כדי לנצח. יש לנו כמה שחקנים שחזרו מפציעות והם לא כשירים ב-100 אחוז, אבל האדרנלין במשחק נגד מכבי יעשה את שלו".

המאמן הודה שהוא לא מאמין שקבוצתו יכולה למחוק את פיגור 37 הנקודות מהמשחק הראשון, אבל הוסיף: "חשוב שנשחק בצורה חכמה ושנהיה קשוחים, ונקווה שהרעש של הקהל שלנו יעזור לנו. אנחנו יכולים לנצח את מכבי אם נעשה את הדברים הללו. אין טעם לחשוב על ההפרש לפני המשחק כי קודם צריך לחשוב על איך לנצח".

"יש לנו שחקנים שנמצאים בטופ של הכדורסל"

"זה לא משחק פשוט. לא מצפה לנו משחק קל מולם", אומר מילאן מצ'באן לוואלה! ספורט. "לובליאנה משחקת בבית שלהם, יש להם שם קהל שמעודד בטירוף, ולכן זה לא מקום שקל לשחק בו. הייתי אפילו משווה את הקושי לשחק שם כמו שקשה בפרטיזן".

מצ'באן, כמו כולם, מודע לחשיבות המשחק. "אנחנו מתכוננים למשחק הזה היטב כי יש לנו סיכוי לסיים במקום הראשון. כולם מודעים לכך, לכן אנחנו צריכים להתכונן ולשחק הכי טוב שאפשר ביום חמישי", הוא מדגיש.

ביום ראשון ניצחה מכבי את אשדוד, אך בניגוד ליכולת הדורסנית שהציגו בתקופה האחרונה, הצהובים התקשו מעט מול האשדודים. "אמנם במחצית הראשונה לא היה לנו קל מולם", מודה השחקן. "אבל לדעתי הסיבה העיקרית היא בעיקר מנטלית. הבסנו את אשדוד כמה ימים לפני בחצי גמר הגביע, ואני חושב שלא הלך לנו קל ברבע השני בגלל סיבות מנטליות ולא מקצועיות. הרי קשה מאוד להביס את אותה הקבוצה פעמיים תוך שבעה ימים. אני מודע שברקע יש אנשים וקהל שמצפה לזה, אבל צריך להודות: התוצאות שהשגנו הן משהו מיוחד וקשה לשחק את כל המשחקים כל כך טוב".

במהלך האימון ביום שבת נפגע מצ'באן בפניו ושבר שן. "היתה לי היה תאונה קטנה באימון", הוא מספר, "לא שמתי את מגן השיניים והייתי צריך לעבור טיפול בשן. אבל אני בסדר. אין לי כאבים ואשחק ביום חמישי".

הקבוצה עצמה, סבור השחקן, חזקה ומגובשת. "הראינו אופי כמה פעמים בחודשים אחרונים", טוען מצ'באן, "אנחנו לא קבוצה שנשברת, גם ביורוליג וגם בליגה הישראלית. הצגנו אינטנסיביות, אופי, חסינות ואנרגיה. שיחקנו ככה בעקביות והראינו איכות קבוצתית גבוהה. יש לנו שחקנים שנמצאים בטופ של הכדורסל, שמסוגלים להצטיין ברמות הגבוהות ביותר. כל השחקנים משחקים 15-20 דקות ומציגים אינטנסיביות גבוהה. זו הסיבה להצלחה שלנו בחודשיים האחרונים".

השחקן התייחס להתאקלמות שלו בקבוצה. "אני חושב שמכבי קבוצה נהדרת להיות בה", מפרגן השחקן. "אולי קשה מעט בהתחלה להגיע לקבוצת יורוליג שרצה נהדרת תוך כדי עונה העונה ולהשתלב בה מקצועית, אבל עכשיו אני מרגיש שאני מצליח יותר ויותר למצוא את המקום התפקיד שלי פה. אני מקבל תמיכה מדהימה כאן, ולאחרונה גם מקבל יותר דקות משחק במשחקים האחרונים. אבל זה פחות חשוב, כי אני מכבד כל החלטה של מאמן לגבי כמה אני צריך לשחק. כל החלטה שהיא טובה לקבוצה ותורמת מקובלת עליי ואין לי בעיה איתה. אני רק רוצה לתרום לקבוצה", מבהיר השחקן.

(עדכון ראשון: 11:27)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully