וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריצ'רד הנדריקס: "מכבי זה המקום בו אני רוצה להיות"

14.2.2011 / 7:53

הפורוורד האמריקאי חזר לחיים והצוות המקצועי ביקש שהוא ימשיך גם בעונה הבאה. הנדריקס: "לא נזלזל באף קבוצה"

אחרי שכבר החליטו לפתוח עם דייויד בלו בשיחות על הארכת חוזהו, במכבי תל אביב מרוצים מהיכולות המקצועיות שמציג ריצ'ארד הנדריקס והצוות המקצועי של הקבוצה ביקשו מההנהלה שהשחקן, החתום לשנתיים בקבוצה, ימשיך גם בעונה הבאה.

הבקשה להמשיך את ההתקשרות מגיעה לאחר שהצהובים כבר היו בדרכם לשחרר את הפורוורד, אך המאמן דייויד בלאט התעקש להשאירו והחל לשתפו באופן קבוע במשחקיה של הקבוצה.
הנדריקס התייחס לכך כשאמר אמש: "אני מתרכז בעונה הזאת, אבל אני כאן במכבי ואני כאן כדי להישאר. לא רק בגלל החוזה אלא בגלל שזה המקום בו אני רוצה להיות".

מכבי תל אביב התרגלה לדרוס את יריבותיה האחרונות, הן בזירה המקומית והן בזירה האירופאית, אבל אתמול (ראשון) ירדה למחצית המשחק נגד מכבי אשדוד בפיגור נקודה (38:37). "זה אתגר להראות שיש לנו אופי ולהוכיח את עצמנו. בואו נשוב למגרש ונשחק חזק", דרבן בלאט את שחקניו בחדר ההלבשה ולבסוף הצהובים ניצחו 82:99.

"צריך לפעול לפי התכנית"

"היה לנו מבחן מול אשדוד ותמיד טוב לעמוד במבחנים ולהצליח בהם", אמר ריצ'רד הנדריקס. "צריך לומר שלא ריאלי או הגיוני שכל המשחקים שלנו יסתיימו ביתרון גבוה מאוד כמו שהיה עד עתה. כמובן שאנחנו תמיד שמחים להציג תוצאות טובות, אך שוב, צריך להיות הגיוניים כאן".

הנדריקס הוסיף: "צריך גם להיות חיוביים. הרי סיימנו את המשחק בצורה טובה מאוד, השגנו ניצחון במחצית השנייה והוא טוב וראוי. בלאט לא כעס עלינו במהלך מחצית, הרי הוכחנו שיש לנו אופי ושאנחנו לא נשברים גם במשחקים צמודים. אין מקום לדאגה, אני חושב אם נוציא לפועל את תכנית המשחק שלנו כפי שצריך ונעשה את מה שעשינו בחודש האחרון, נהיה בסדר".

ביום חמישי תתמודד מכבי עם לובליאנה בחוץ. "נכון שהבסנו אותם במפגש הקודם בינינו בישראל, אבל לובליאנה היא קבוצה טובה ולא נזלזל באף אחד", מבהיר הנדריקס, "כל עוד נשחק את המשחק שלנו וכל עוד נהיה מרוכזים ונוציא לפועל את הדברים שאנחנו רוצים - יהיה בסדר גם בהמשך העונה ביורוליג".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully