וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קופל אישר לרענן כץ להעביר תרומה לחולון

15.2.2011 / 18:48

איש העסקים התרשם מיריבת ירושלים במלחה, יו"ר המנהלת: "מעשה אצילי". פרנקו נשאר ריאלי: "לא יודע מה יילד יום"

הפועל חולון חוזרת לשגרה, ואחרי הניצחון הגדול על הפועל ירושלים אמש (שני) 80:86, שהציב את הקבוצה הרחק מתחתית הטבלה, שבו בקבוצה להתעסק בבעיות הכלכליות.

הערב קיבלה הקבוצה עזרה מפתיעה מכיוונו של רענן כץ. איש העסקים שנמצא במגעים עם הפועל ירושלים וצפה במשחק במלחה פנה ליושב ראש המנהלת אבנר קופל וביקש ממנו אישור להעביר סכום כסף דווקא לחולון.

קופל אישר את התרומה ואמר: "אני מבקש להודות לרענן על המעשה האצילי הזה, כולנו רואים חשיבות גדולה בהצלתה של הפועל חולון כקבוצה חשובה ומרכזית בליגה ואני מקווה שבקרוב יימצא פתרון מקיף יותר כדי להציל את המועדון החשוב הזה".

אתמול בבוקר גייס יו"ר ארגון השחקנים ניר אלון, את קרן ההשתלמות רעות של ההסתדרות שתעביר 100 אלף שקל לקבוצה, ובנוסף במנהלת הליגה יקדימו ככל הנראה תשלומים לקבוצה והשחקנים יקבלו מחר את משכורות חודש ינואר. במועדון מעריכים כי הגירעון עד לסוף העונה מוערך בכחצי מיליון שקל.

בהנהלה עדיין מנסים להגיע להסכם עם השחקנים על פריסת המשכורות על פני 12 חודשים, מה שיוריד מהם את הנטל המיידי לאחר הסירוב לקצץ בשכר. אריק קמפבל, שלא עבר בבקרה אתמול, על סף סיכום באורלאן הצרפתית, ויעזוב את ישראל מחר. ג'יימי ארנולד ימשיך להיעדר גם בשבוע הבא.

"תעצומות נפש מגיעות משגרה של יום יום", הסביר הבוקר דני פרנקו את הניצחון הגדול של קבוצתו בשיחה עם וואלה! ספורט, "אם ניקח את השגרה של הקבוצה ביום יום וננתק את כל מה שקורה מסביב, בחדר הלבשה, כחיים של קבוצה במגרש, כחיים של שחקנים אחד עם שני, שחקנים שעובדים קשה ביחד, אם כל הדברים האלה טובים, ומבינים מה זה אומר להיות חלק מקבוצת עבודה שעובדת ומתפקדת, אז זה מה שנותן תעצומות נפש. לא בפעם הראשונה העונה הם באים למגרש ועושים הרבה יותר ממה שמצפים מהם, ונותנים את כל כולם, ומוציאים את ה-100 אחוז כקבוצה. זה גדול מכל דבר אחר, ההתנהלות היום יומית, והבנייה והחיבור של הקבוצה יחד".

פרנקו הוסיף: "הדבר היחיד שהוכחנו אתמול הוא שאם ברמת חדר ההלבשה קבוצה מתנהלת בצורה חברית וערכית ונבנית נכון, השמיים הם הגבול. זה קרה לא בפעם הראשונה העונה. היו הרבה מקרים, אמנם לא קיצוניים כמו אתמול, שהגענו בסגל שהוא על גבול הבלתי אפשרי ועשינו איתו דברים יפים, גם אם לא ניצחנו בסופו של יום. אני לא מנסה לחשוב על עתיד פה, כי אני לא יודע מה יילד יום".

"לא יודעים מה יקרה בעוד שבוע"

הניצחון אמש העמיד את חולון במקום השביעי בטבלה, עם סיכוי ריאלי לעלות למקום השישי בתום הסיבוב השני. "בסיטואציה בה הקבוצה נמצאת, אנחנו לא חושבים על מקומות כאלה ואחרים בטבלה. זה לא מעסיק אותנו, אנחנו לא מדברים על זה בכלל", מודה פרנקו, "המטרה שלי היא ללכד את כולם סביב האינטרס המיידי, השחקנים לא חושבים קדימה. אם מחר יהיו להם הצעות, הם ילכו מהקבוצה כי יש להם משפחות והם צריכים להבטיח את עצמם וזאת העבודה שלהם, עם כל הכבוד להפועל חולון. אף אחד לא רואה את עצמו כחלק מהפיתרון להצלת הקבוצה, הם רואים את עצמם כחלק מקצועי, אבל לכל אחד יש את החיים שלו וזאת עבודה".

המאמן מסכם את מה שהוא מצפה משחקניו אך גם מבין אותם: "כמקצוענים זה הדבר שאנחנו יודעים לעשות הכי טוב. אנחנו לא מסתכלים על הטבלה והסיבוב השלישי, כי אנחנו לא יודעים מה יקרה בעוד שבוע ולא משנה מה ההנהלה תגיד. לשחקנים יש מחויבות, אבל גם אם יגידו להם שיהיה בסדר, יכול להיות שהם ילכו. אתה לא יכול להגיד לבן אדם 'לא'. יש לשחקנים חוסר אמון במערכת, אנחנו לא חושבים קדימה, אנחנו חושבים איך נעבור את היומיים הקרובים, איך מגיעים למשחק הבא, להדחיק את כל הצידה, להיות מחויב ליושר שלך כמקצוען, ולהיות גאה שאתה מקצוען".

עדכון ראשון: 10:19

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully