וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פטר צ'ך: "זה לא מספיק בשביל לזכות באליפות"

שוער צ'לסי יודע שהתיקו נגד פולהאם מרחיק את קבוצתו ממאבק האליפות. אנצ'לוטי כבר ויתר: "צריך לסיים בין ארבע הראשונות"

צ'לסי ניצלה אתמול (שני) מהפסד לפולהאם כשפטר צ'ך עצר פנדל של קלינט דמפסי בדקה ה-90 ודאג לכך שהמשחק נגד פולהאם יסתיים ב-0:0, אבלמבחינתה של אלופת אנגליה הנקודה הזו לא הייתה בבחינת בשורה גדולה לאחר שבתום המחזור ה-27 צמח הפער בינה לבין המקום הראשון ל-12 נקודות.

"זה לא מספיק בשביל לזכות באליפות שוב", הודה השוער צ'כי בסיום המשחק, "מבחינה מתמטית זה עוד לא גמור, אבל אנחנו רחוקים מעוד אליפות. היריבות שלנו ניצחו השבוע ואנחנו איבדנו נקודות, אבל יש עוד דרך ארוכה ונילחם עד הסוף".

בעוד צ'ך עדיין מדבר על מאבק האליפות, קרלו אנצ'לוטי כבר זנח את הנושא בתקופה האחרונה. "הדבר החשוב ביותר הוא לסיים בין ארבע הראשונות ואני חושב שאנחנו יכולים לעשות את זה אם נשחק כמו ששיחקנו הערב", אמר המאמן האיטלקי, "שיחקנו הערב כדורגל טוב ואני חושב שהגיע לנו לנצח. המחצית השנייה שלנו הייתה טובה. לחצנו את פולהאם, לא אפשרנו להם להגיע להזדמנויות ויצרנו לעצמנו הרבה מצבים".

אנצ'לוטי העלה אתמול הרכב שכלל את פרננדו טורס, אבל לא את דידייה דרוגבה, כשמחצית השנייה האחרון החליף את הספרדי. "פרננדו שיחק טוב הערב, טוב יותר מאשר במשחק הראשון שלו נגד ליברפול. היו לו כמה הזדמנויות והסיבה היחידה שהחלפתי אותו היא שרציתי שחקן יותר טרי. אני לא יודע אם דידייה לא מרוצה מהספסול שלו, אבל אנחנו רוצים שתהיה לנו רוטציה ותחרות על ההרכב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully