וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורם במכבי פ"ת: "שחקנים רועדים מול הגדולות"

14.2.2011 / 23:48

ביקורת על השוער לבקוביץ' ("לא ברור מה עובר עליו") וההגנה: "הקבוצה במשבר". היו"ר זוארץ עודד את השחקנים

אכזבה גדולה במכבי פתח תקוה בעקבות ההפסד הערב (שני) 2:0 להפועל תל אביב, במסגרת המשחק שנעל את המחזור ה-22 בליגת העל. השוער רובי לבקוביץ' ספג ביקורת משחקנים בקבוצה על הטעות הסדרתית בשער הראשון, והטעות של אלירן דנין בשער השני לא הוסיפה לתחושה של עמוס לוזון שישב ביציע. שחקן בקבוצה אמר לאחר המשחק: "ההגנה יציבה רק כשמשחקים נגד הקטנות. כשמגיעים למשחקים נגד הגדולות כל פעם קורה משהו אחר. שחקנים רועדים ומאכזבים במאני טיים".

בסיום המשחק נרשמה שיחה בין לוזון ליו"ר משה זוארץ, שישבו יחד ביציע. מאוחר יותר זוארץ פנה לחדר ההלבשה ולחץ את ידי השחקנים. כבר עתה ברור שהשוער איבן מאנצה שלא שיחק היום לא ימשיך בעונה הבאה, והשאלה הגדולה שניצבת כרגע בפני ההנהלה היא האם להחתים בעונה הבאה שוער אחר, או להמתין בסבלנות שלבקוביץ' יתפתח להיות שוער מוביל, מה שכרוך מבחינתה בסיכון מסוים. "אנחנו נמצאים במשבר, כדאי מאוד שנתעורר לפני שיהיה מאוחר. שלושת המשחקים הבאים (הפועל רמת גן, הפועל חיפה והפועל אשקלון, א"י) קריטיים עבור המועדון", אמר הערב גורם במועדון והוסיף: "לבקוביץ'? לא ברור מה עובר עליו בזמן האחרון".

בקבוצה היה כעס מסוים על אי ניצול ההזדמנויות. על ההחמצות הגדולות של רועי בקל וטל בן חיים, שעוררו תסכול מסוים בספסל של פרדי דוד, נאמר: "נגד קבוצה מול הפועל צריך לכבוש ממצבים כאלה. אין הרבה מצבים להבקיע". בן חיים, אגב, כבש שער ליגה אחד בעשרת המשחקים האחרונים שלו בקבוצה.

עומר דמארי שלא שיחק היום, אגב, לא כבש כבר ששה משחקי ליגה ברציפות. ניצחון של פתח תקוה הייתה מעלה אותה למקום החמישי, עם נקודה יתרון על הפועל עכו, אבל לאחר ההפסד נשארה הקבוצה במקום השישי כשבמאזנה 30 שערי חובה, יותר מכל קבוצת צמרת אחרת.

פרדי דוד :"ניסיתי לעשות הכל"

מאמן מכבי פתח תקוה פרדי דוד נשאל בסיום האם התוצאה משקפת, וענה: "אני אציין עובדות. הראשונה זה שב-0:0 הגענו לשני מצבי הבקעה. לעומת זאת, הפועל תל אביב הגיעו לחצאי מצבים והם ממצבים נייחים, ושלא מבקיעים אז בסוף המועדון מנצח. הגענו לא שקטים למשחק.

"מכבי פתח תקוה הציבה לעצמה להיות בפלייאוף העליון, יש לנו שחקנים יוצאים מן הכלל", הוסיף דוד. "כרגע, אנחנו במקום השישי. אנחנו בתקופה רעה מאוד, לא משחקים טוב, לא מנצחים, אבל הכי חשוב זה שנצא ממנה. אנחנו מנסים לעשות זאת עם הרבה שיחות, אבל מה שיוציא אותנו מהמצב זה ניצחון בכוח, זה יחזיר לשחקנים את הביטחון. אנחנו יודעים לשחק הרבה יותר טוב, לא היינו שקטים עם הכדור. זו ממש לא הייתה תכנית המשחק שלנו. ניסיתי לעשות הכל, אבל היה לנו מאוד קשה".

רועי בקל סיפר על ההחמצה הנוראית שלו: "הכדור הגיע אליי, אבל לא הצלחתי להשתלט עליו. אם הייתי כובש היה משחק אחר, התוצאה הייתה אחרת. במחצית הראשונה סגרנו טוב את הפועל וגם הגענו לכמה מצבים, המחצית השנייה הייתה פחות טובה, לא החזקנו בכדור ועלינו יותר מדי. אנחנו מאוכזבים, אבל נחפש נקודות במקום אחר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully