וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שהר: "תהיה לנו מלחמת עולם מול מכבי חיפה"

חלוץ הפועל ת"א מרוצה מהיעילות של הקבוצה: "חשוב שאנחנו לוקחים נקודות גם בתקופה הזאת". אבוקסיס: "היה קשה מאוד"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

הפועל תל אביב אמנם לא הציגה משחק גדול הערב (שני), אך השיגה ניצחון 0:2 חשוב במיוחד מול מכבי פתח תקוה, במשחק המרכזי שנעל את המחזור ה-22 בליגת העל. האדומים שוב צימקו את הפער ממכבי חיפה הראשונה לשתי נקודות בלבד, כשבעוד שבועיים יתקיים משחק העונה, בו תארח הדאבליסטית את הירוקים בבלומפילד. הקבוצה של פרדי דוד הציגה משחק לא רע במחצית הראשונה, אך פתחה חלש את השנייה ונשברה לחלוטין אחרי השער הראשון, ובסיום נותרה עם 31 נקודות במקום השישי.

אלרואי כהן, שנכנס עם פתיחת המחצית השניה, ערך את הבכורה שלו ומהר מאוד נפצע במצח, נלקח למיון שם ייתפר מצחו ויהיה כשיר לשבת. אגב, השחקן האדום האחרון שלבש את החולצה עם המספר 8 היה דניאל דה רידר, שגם כן נפצע במצחו בבכורה.

אבוקסיס: "היה ללא ספק משחק קשה מאוד"

מאמן הפועל תל אביב יוסי אבוקסיס התייחס בסיום להתמודדות: "היה משחק קשה, במיוחד במחצית הראשונה בה מכבי פתח תקוה הייתה שווה לנו. במחצית השנייה פתחנו בטירוף, אני לא זוכר טירוף כזה. שלטנו בה בצורה מוחלטת, אבל היה ללא ספק משחק קשה מאוד".

אבוקסיס נשאל מדוע הוא לא החליף את גילי ורמוט, שהיה חלש יחסית: "כשאתה בשוויון או בפיגור, אני לא חושב שיש מאמן כדורגל שהיה מחליף את השחקן הכי יצירתי שלו, ככה אלי גוטמן ואני חושבים. ורמוט הוא שחקן יצירתי שבהברקה אחת יכול לגמור משחק".

עוזר המאמן, שמתפקד כעת כמאמן במקומו של אלי גוטמן שראה את המשחק לראשונה מאז אירוע הלב שעבר, נשאל האם הוא מרגיש מוכן לרשת את גוטמן, ואמר: "לא אענה על השאלה הזו. כשיגיע הזמן לענות, אני אענה".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

דני בונדר: "עוברת עלינו תקופה לא הכי טובה"

מגנה הימני של הפועל תל אביב דני בונדר, שבישל את השער הראשון לטוטו תמוז, אמר בסיום: "זה לא היה אחד מהמשחקים הטובים שלנו העונה. התחלנו מהוססים ואיבדנו הרבה כדורים במחצית הראשונה. במחצית השנייה יצאנו מהלחץ ושיחקנו. היה לי משחק טוב, אבל הכי חשוב זה שהשגנו שלוש נקודות".

בונדר דיבר על כך שבתקופה האחרונה האדומים מציגים יכולת לא משכנעת, ואמר: "עוברת עלינו תקופה לא הכי טובה, אבל הכי חשוב זה שאנחנו לוקחים שלוש נקודות גם בתקופות כאלה. עכשיו מחכה לנו משחק קשה מאוד, בחוץ נגד הפועל באר שבע".

בן שהר, שכבש את השער השני, אמר: "אני חושב שגם היום לא שיחקנו כדורגל איכותי אבל החוכמה היא לנצח, כמו שמכבי חיפה עושה. עוד שבועיים תהיה לנו מלחמת עולם נגד מכבי חיפה".

על חסרונו של איתי שכטר, אמר שהר: "כולם יודעים מהן היכולות של שכטר. הוא יצירתי מאוד, אבל אני חושב שגם בלעדיו אנחנו צריכים להסתדר כי יש לנו שחקנים התקפיים מצוינים. אני מקווה שזה יתחבר בעתיד הקרוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully