וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנין: "בקרוב אקבל החלטה מכריעה לגבי עתידי"

הבלגית כינסה מסע"ת ראשונה מאז פרישתה השנייה, ודיברה על הפציעה הקשה, הדילמה שלה והחיים שאחרי הטניס

ז'סטין הנין, מספר 1 בעולם לשעבר בטניס הנשים, כבר הודיעה על פרישתה מהמשחק לפני כשבועיים, אלא שמאז ההכרזה לא דיברה. היום (שני) כינסה הבלגית הצנומה מסיבת עיתונאים, בה סיפרה כי בחודשים הקרובים תחליט האם היא צריכה לעבור ניתוח במרפקה, ללא קשר לכך שהיא כבר לא תשוב לשחק.

לראשונה, כאמור, מאז פרישתה השנייה שוחחה הנין עם העיתונאים, ואמרה: "אני מקווה שאוכל לחיות את חיי בצורה נורמלית, ללא ניתוח. בחודשים הקרובים אצטרך לקבל החלטה מכריעה לגבי העתיד שלי".

הנין, 28, הצהירה על פרישה ב-26 בינואר, זמן קצר לאחר שהפסידה לסבטלנה קוזנצובה בסיבוב השלישי באליפות אוסטרליה. הנין פרשה בפעם הראשונה ב-2008, ושבה להתחרות שנתיים אחר כך, ב-2010. הנין טענה שהיא חשה שהיא מתאוששת מהפציעה בגינה פרשה ולכן שבה להתחרות, אולם בדיעבד התחוור לה שחזרתה למגרשים רק החמירה את הפציעה.

"כשחזרתי מהגרנד סלאם באוסטרליה, המצב שלי היה הרבה יותר גרוע מאשר אחרי הנפילה שלי בווימבלדון ביולי האחרון. נפצעתי בגיד, ברצועה ובעצב. זו פציעה קשה ומורכבת", אמרה הנין בעצב.

הנין גם דיברה על היום שאחרי, כשאמרה שכעת היא תתרכז באקדמיית הטניס שהקימה וכן בעבודות הצדקה שלה. הבלגית הנהדרת, שהחלה לשחק ב-1999 וזכתה ב-43 תארים, סיפרה שרגע השיא מבחינתה היה דווקא הזכייה במדליית הזהב האולימפית באולימפיאדת אתונה 2004.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully