וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשים: רמלה ניצחה את חולון ועלתה ל-0:1

קבוצתו של עדן ענבר ניצחה 66:81 את חולון, בנות השרון הפתיעה וניצחה באשדוד 59:73. ניצחונות גם לרמה"ש ורמת חן

אחרי עונה רגילה שהיא רצופה בלא מעט הפתעות ומאבקים מסקרנים, נפתח הערב (שני) הפלייאוף בליגת הנשים בכדורסל, בלי הרבה הפתעות. אליצור רמלה שסיימה את העונה עם הפסד בודד והמקום הראשון, לא התקשתה לגבור על אליצור חולון 66:81, רמת השרון גברה על אליצור נתניה 60:70, ומכבי רמת חן עשתה את העבודה מול הפועל ראשון לציון עם 50:59. ההפתעה היחידה נפלה באשדוד, שם ניצחה בנות השרון 59:73 ולקחה לעצמה את יתרון הביתיות בסדרה.

אליצור רמלה - אליצור חולון 66:81

השחקניות של עדן ענבר נתקלו ביריבה עקשנית מאוד, אבל המשיכה בדהירה שלה עם ניצחון נוסף שמעלה אותה ליתרון 0:1 בסדרה. המארחות הוליכו בבטחה בפתיחה, אבל אז נתקעו על 10 נקודות בלבד ברבע השני ואיפשרו לחולון להוליך בנקודה במחצית. המשחק החל לתפוס קצב טוב, קיה וון החלה לצבור נקודות, ורמלה ביצעה מהפך. ברבע האחרון נגמר לאורחות האוויר, ורמלה רצה ל-16:26, בעיקר תודות ליכולת טוב של וון, בדרך לניצחון ראשון. וון הוליכה את רמלה עם 21 נקודות ו-8 ריבאונדים, טנישה רייט הוסיפה 15. את חולון הוליכה בוביט עם 22.

אלקטרה רמת השרון - אליצור נתניה 60:70

המארחות תפסו את המקום השני בטבלה רק במחזור האחרון, שסידר להן את המפגש עם נתניה, אבל כפי שנראה, הסדרה הזו רחוקה מלהיות גמורה. האורחות קיבלו משחק טוב של מקנטס ונשארו בתמונה לכל אורך המחצית הראשונה, כשהן יורדות בפיגור מינימלי, 39:37 בסיום שני רבעים. אלא שאז הקשיחה קבוצתה של אורנה אוסטפלד את ההגנה, הכדורים של נתניה לא נכנסו, ורמת השרון רצה ל-6:19. נתניה לא הרימה ידיים והצליחה לצמק ל-8, 2 דקות לסיום, אבל שם זה נעצר. שאוונטה זלוס הוליכה את רמת השרון עם 22, שנטה בלאק הוסיפה 16. מקנטס קלעה 16 ואספה 10 ריבאונדים עבור המפסידות.

מכבי רמת חן - הפועל ראשון לציון 50:59

פתיחת המשחק היתה רחוקה מלהזכיר יכולת של פלייאוף, כששתי הקבוצות סבלו מאחוזים נוראיים מהשדה, והתקשו למצוא את הטבעת. זה נגמר עם 24 נקודות בסך הכל של שתי הקבוצות אחרי 10 דקות, כשראשון קולעת רק 8. ברבע השני חזרו האורחות לעצמן וצימקו ל-3 בלבד במחצית, אבל אשלי ווקר מנעה מהקאמבק של ראשון לציון להיות מושלם, והעלתה את רמת חן ליתרון דו ספרתי שסגר את המשחק. אשלי ווקר הוליכה את קלעיות רמת חן עם 20 נקודות ו-8 ריבאונדים, טיפאני ג'קסון היתה חלשה בהתקפה עם 7 בלבד אבל הורידה 18 ריבאונדים. קלעו לראשון לציון: קלארק 21 ו-12 ריבאונדים.

מכבי אשדוד - בנות השרון 73:59

ההפתעה של הערב הגיעה מאשדוד, שם השיגה בנות השרון ניצחון מפתיעה על מי שסיימה שלישית העונה. אשדוד נפלה לפיגור כבר מהפתיחה, בריאן ג'נוארי השתלטה על המשחק, והוליכה את בנות השרון ליתרון 8. אשדוד ניסתה לצמק אבל לא הצליחה למצוא את הקצב שלה, ההגנה של האורחות לא איפשרה למארחות לרוץ וריצה ברבע האחרון של בנות השרון הבטיחה עבורה את ניצחון, ונתנה לה את יתרון הביתיות. ג'נוארי הוליכה את בנות השרון עם 23 נקודות, ג'נה מוריס הוסיפה 17 ו-7 ריבאונדים. לאשדוד: ג'יימס 19.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully