וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דושאן איבקוביץ' התפטר מנבחרת סרביה

מאמנה הוותיק והמוערך של אולימפיאקוס (67) החליט לעזוב את הנבחרת הלאומית. יאן וסלי נבחר לשחקן הצעיר של שנת 2010

בצעד מפתיע משהו, החליט הערב (שני) דושאן איבקוביץ' לעזוב את נבחרת סרביה. המאמן הוותיק (67) ביצע מהפך לא קטן בכדורסל הסרבי בשנים האחרונות, כאשר החליט לוותר על דור הכוכבים על מנת לבנות נבחרת לאומית צעירה, מלהיבה ורעבה, שהקסימה את עולם הכדורסל האירופי בשנים האחרונות עם הגעה לגמר אליפות אירופה ב-2009, וסיום במקום הרביעי באליפות העולם בקיץ החולף בטורקיה.

למרות זאת, במכתב ששלח מאמן אולימפיאקוס לנשיא הכדורסל הסרבי דרגאן קאפיצ'יץ', הסביר איבקוביץ' את החלטתו הפתאומית: "הנסיבות ידועות לכולם - אני לא במצב גופני ומנטלי להמשיך בעבודה שהתחלתי ב-2008. להיות מאמן הנבחרת היה כבוד גדול עבורי, ואני אסיר תודה לכל מי שעבד איתי בשנים האחרונות".

יאן וסלי השחקן הצעיר של 2010

יאן וסלי, הפורוורד הנהדר של פרטיזן בלגרד, נבחר על ידי אתר "פיב"א-אירופה" לשחקן הצעיר של 2010 ביבשת הישנה. הפורוורד הצ'כי (20, 2.11 מ'), שאמור להיבחר בסיבוב הראשון של הדראפט הקרוב ב-NBA, קיבל את כמות הקולות הגדולה ביותר מפאנל המומחים, ובשקלול עם הצבעות הגולשים הוא הצליח להקדים במעט את ריקי רוביו, שחווה שנת 2010 בינונית למדי.

"עקבנו אחרי ההתקדמות של יאן וסלי בשנים האחרונות. הוא שחקן נדיר שיכול לשחק בכל עמדה, כישרון כדורסל טבעי", אמר מזכיר פיב"א-אירופה נאר זאנולין. הסנטר הליטאי יונאס ולאנצ'יונאס מריטאס וילנה גרף את המקום השלישי, הרכז הצרפתי אנדרו אלביסי מראסינג פריס הגיע למקום הרביעי והסנטר הטורקי אנס קאנטר, שאמור היה לשחק העונה במכללת קנטאקי אך לא קיבל את האישורים הדרושים, סוגר את רשימת חמשת הראשונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully