וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דובאי: קירילנקו הודחה בסיבוב הראשון

הרוסיה הפסידה 6:2, 6:2 לשיפרס, שתשחק מול ינקוביץ', קוזנצובה עלתה לסיבוב השני. גלושקו הודחה ממוק' בוגוטה

טורניר דובאי, הגדול ביותר השנה פרט לאליפות אוסטרליה (סך פרסים של 2.05 מיליון דולר), נפתח היום (שני) עם כמה הפתעות גדולות. במשחק שפתח את האליפות הפתיעה שאנל שיפרס הדרום אפריקנית את מריה קירילנקו הרוסיה (מקום 26 בעולם) וניצחה אותה בקלות 2:6, 2:6, כדי לסדר לעצמה מפגש קשה לא פחות מול ילנה ינקוביץ' (6 בטורניר) הסרבית בסיבוב השני. במשחק מסקרן במיוחד הודחה ירוסלבה שבדובה הקזחית (43 בעולם), לאחר שהפסידה 6:3, 6:4 לשוי ז'אנג.

טניסאית שמוכרת היטב לחובבי הטניס הישראלי, שקיבלו את ההזדמנות לצפות בה באילת עם נבחרת שוויץ היא טימאה באשצ'ינסקי (47 בעולם). השוויצרית ניצחה היום בסיבוב הראשון 3:6, 6:3, 1:6 את איבטה בנסובה (46). באשצ'ינסקי תפגוש בסיבוב השני את מריון ברטולי (10), שניצחה 6:7, 4:6 את קימיקו דאטה קרום היפנית. סבטלנה קוזנצובה ניצחה 4:6, 2:6 את נוריה לאגוסטרה ויוס הספרדיה.

שתי טניסאיות נוספות שהיו בגביע הפדרציה באילת הן אלכנסדרה דולגרו הרומניה ואלנה בלאצ'ה הבריטית. הרומניה ניצחה 6:7, 4:6 את יריבתה היום והיא מחכה למנצחת בין שחר פאר למריה חוזה סאנצ'ז הספרדיה. אגב, פאר התמודדה מול דולגרו במשחק האחרון של הפדרציה וניצחה אותה 0:6, 5:7. אליסה קלייבנובה הרוסיה (15) ניצחה את בת ארצה אנסטסיה פאבליוצ'נקובה 6:4, 4:6, 0:6.

* יוליה גלושקו הייתה קרובה להמשיך את המומנטום מגביע הפדרציה ולהעפיל לטורניר בוגוטה, אך היא הפסידה 7:6, 2:6, 6:3 לביאנקה בוטו הפרואנית. הישראלית, המדורגת במקום ה-203 בעולם, הייתה זקוקה רק לניצחון היום כדי להעפיל לטורניר, אך הפרואנית בת ה-19 (253 בעולם) הייתה יציבה ממנה והצליחה להשיג את הניצחון אחרי שעתיים ושש דקות במפגש הראשון אי פעם בין השתיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully