וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוצ'אלנג': קרובים לפתור את התסבוכת

14.2.2011 / 21:29

שרף וסנט פטרסבורג מחפשים ניצחון על נתניה כדי לעלות שלב. חיפה רוצה לשמור על סיכוי וצריכה ניצחון על אקדמיק סופיה

ברני ארדוב

צפו בצביקה שרף וקבוצתו מתאמנים באולם ישורון

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

ברק נתניה תארח מחר (שלישי) את ספרטק סנט פטרסבורג הרוסית של המאמן הישראלי צביקה שרף במסגרת המחזור הרביעי בטופ 16 של היורוצ'אלנג' (20:30, אין שידור, כניסה חינם).

בנתניה מרוצים מאוד מהתאוששות של הקבוצה לאחר ההפסד בגמר הגביע למכבי תל אביב, שהתבטאה ברבע רביעי מצוין בניצחון על עירוני אשקלון ביום ראשון, ומקווים כי ההמשכיות תבוא לידי ביטוי בניצחון על הרוסים. הסיכוי של הקבוצה של אריק אלפסי להעפיל לשלב הבא קלוש, וכדי לשמור על סיכוי היא תצטרך לנצח את כל משחקיה בסיבוב השני.

מנגד, מתייצבת סנט פטרסבורג בידיעה שניצחון על נתניה יעלה אותה לשלב רבע הגמר. סנט פטרסבורג ניצחה את נתניה בסיבוב הראשון 70:73 ברוסיה, ומאז לא התקשתה בשני משחקיה בהם ניצחה תוך כדי הצגת כדורסל יעיל. עם זאת, בליגה הרוסית מצויה הקבוצה במהלכה של תקופה רעה כשהפסידה שלושה מארבעת משחקיה האחרונים. הקבוצה נחתה כבר אתמול בבוקר בישראל, וערכה אמש אימון ראשון באולם בנתניה. הערב תערוך את האימון המסכם תוך כדי דגשים על משחקה של נתניה.

בחיפה מצליחים לעשות את ההפרדה בין הליגה ליורוצ'אלנג'

במשחק נוסף בבית של נתניה, תארח אקדמיק סופיה הבולגרית את מכבי חיפה (18:00, אין שידור). הקבוצה של עמי נאווי יצאה היום לבולגריה כשהיא מדורגת במקום האחרון בליגת העל וחרושת השמועות על סיום דרכו של נאווי בימים הקרובים תופסת תאוצה.

בחיפה יודעים שלפחות ביורוצ'אלנג' העונה רחוקה מלהסתיים, וניצחון במשחק החוץ יציב אותם בשוויון נקודות עם הבולגרים, כאשר ניצחון מעל 17 נקודות הפרש, התוצאה בה הפסידה חיפה בנשר לסופיה, תעלה אותם למקום השני בבית. בחיפה שוקלים לצרף גארד נוסף לסגל במקומו של לארי אובאנון ששוחרר.

הבולגרים יכולים מחר כמעט להבטיח את העפלתם לרבע הגמר באופן סופי, במידה שינצחו. ניצחון של אקדמיק סופיה יעלה אותה למאזן 1:3, עם ניצחון כפול על מכבי חיפה שלא תוכל לעבור אותה בטבלה. במידה שבמשחק המקביל תפסיד ברק נתניה לסנט פטרסבורג, גם היא לא תוכל לחלוף על פני אקדמיק, וכל שיישאר לקבוצה זה להילחם רק על המקום הראשון בבית מול הקבוצה של צביקה שרף.

עו"ד טל אבריאל, דובר מכבי חיפה, אמר לקראת המשחק: "למרות ההפסדים בליגה, קוסם לנו מאוד להמשיך את המסע האירופי ולהיות בתמונת העלייה לרבע הגמר. לשם כך ננסה להפתיע כאן את הקבוצה הנחשבת למכבי תל אביב של בולגריה, ובמחצית הראשונה של המשחק הקודם בין הקבוצות ראינו שכאשר אנו משחקים טוב זה אפשרי. ברור שהמשימה קשה, ואנו רואים כאן מהתקשורת כמה חשוב מפעל זה בעיניהם ורוצים להגיע לשלבים הכי גבוהים בו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully