וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזה לואיס מנדיליבאר מונה למאמן אוסאסונה

מאמן ויאדוליד ואתלטיק בילבאו לשעבר (49) יחליף בתפקיד את חוזה אנטוניו קמאצ'ו וינסה להציל את המועדון הדועך מירידה

מספר שעות אחרי שהודיעה על פיטוריו של חוזה אנטוניו קמאצ'ו, מצאה הערב (שני) אוסאסונה מאמן חדש, ומדובר בחוזה לואיס מנדיליבאר (49), שאימן בעבר את אתלטיק בילבאו ו-ויאדוליד, וחתם על חוזה עד תום העונה. כזכור, ההפסד 1:0 לריאל סוסיאדד שהוריד את הקבוצה אל מתחת לקו האדום היה בגדר הקש ששבר את גב הגמל של אוסאסונה, שהחליטה להיפרד ממאמן נבחרת ספרד לשעבר לאחר שזה הוליך אותה לניצחון בודד ב-11 המשחקים האחרונים.

"אני עצוב מאוד, וכבר משועמם מעצם העובדה שלא אוכל לאמן", אמר מוקדם יותר קמאצ'ו במסיבת עיתונאים שבמהלכה נפרד מתפקידו, "קיוויתי להמשיך פה תקופה ארוכה, ולהשאיר אחריי קבוצה מצליחה. הנשיא התקשר אליי והודיע לי שהם מבטלים את החוזה שלי. תודה רבה לכולם, ויום אהבה שמח".

קמאצ'ו, 55, מאמן נבחרת ספרד לשעבר, החליף בתפקיד את חוזה אנחל זיגאנדה באוקטובר ב-2008, והציל את אוסאסונה מירידה במחזור האחרון של אותה עונה בזכות ניצחון על אחת מקבוצותיו לשעבר, ריאל מדריד. כמאמן נבחרת ספרד בין 1998 ל-2002 הוא הוליך את חניכיו לרבע הגמר ביורו ולרבע הגמר במונדיאל.

קיירוש מתקרב לאירן

מאמן נבחרת פורטוגל לשעבר, קרלוס קיירוש, צפוי להתמנות בקרוב למאמן נבחרת אירן. קיירוש ממשיך בשיחות עם ההתאחדות האירנית, והתקשורת המקומית מדווחת שהצדדים מוכנים להצהיר רשמית על המינוי במסיבת עיתונאים.

קיירוש נכח במשחק שנערך לפני מספר ימים באבו דאבי, במהלכו גברה הנבחרת האירנית 0:1 על רוסיה במשחק ידידות בינלאומי. על פי הדיווחים, הוא צפוי להרוויח 4.5 מיליון יורו בשלוש שנות חוזהו, וינסה להעפיל עם הנבחרת למונדיאל 2014 בברזיל.

"ראיתי את השחקנים של הנבחרת, ואני חייב להגיד שאני אוהב את הסגנון שלהם", אמר קיירוש, "קיבלתי מהם הצעה, אבל כרגע אני לא יכול להרחיב".

גרמניה: מנשנגלאדבך מינתה את פאברה

נועלת הטבלה בגרמניה, בורוסיה מנשנגלאדבך, מינתה היום למאמן הקבוצה את לוסיאן פאברה השוויצרי. פאברה בן ה-53 הוליך בעבר את פ.צ ציריך לשתי אליפויות שוייץ, ואף סיים עם הרטה ברלין במקום הרביעי בגרמניה, לפני שפוטר ממנה בעונה שבה ירדה ליגה.

כזכור, אמש פיטרה גלאדבך את מאמנה מיכאל פרונצק בעקבות ההפסד 3:1 לסט. פאולי בשבת. "לאחר ההפסדים ליריבות הישירות שלנו נגד הירידה, שטוטגרט וסט. פאולי, החלטנו לבצע הערכת מצב מחודשת וזו לא הייתה החלטה פשוטה מבחינתנו", אמר המנהל המקצועי מקס אברל.

עדכון ראשון: 15:06

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully