וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול ישראל: הפעם, תל אביב של הפיונירס

הפיונירס ניצחו בדרבי את האלופה תל אביב-יפו סייברס 18:20. מורדי יהודה לא התקשו ב-36:56 על הנחיל השחור באר שבע

העונה הרגילה של ליגת הפוטבול בישראל לקראת סופה והקבוצות כבר מוכנות לפלייאוף שיתחיל בעוד שבועיים. במשחק הראשון במחזור נפגשו הרבלס והנחיל השחור מבאר שבע, שגם ייפגשו בפתיחת הפליייאוף. הרבלס הראו שהם מוכנים וניצחו 36:56. ג'ו מרטישיוס ואלכס סויקא תפקדו כל אחד כקוורטרבק בכל מחצית. ביחד הם מסרו ל–217 יארדים וחמישה טאצ'דאונים לארבעה ריסברים שונים. גם מתקפת הבלק סוורם עבדה במשחק עם 124 יארדים של ברנדון מקדוגל ושני טאצ'דאונים.

במשחק השני, לעומת זאת, ההגנות שלטו בקצב המשחק. במשחק הפכפך שבו אף קבוצה לא נותנת יתרון של יותר מ-6 נקודות, היו אלה הסייברס שנשברו מנטאלית בסוף עם איבוד כדור קריטי שנתן לפיונירס את הסקור האחרון וניצחון מתוק בדרבי 18:20.

"אנחנו מגיעים לשיא שלנו בדיוק בזמן הנכון", אמר מאמן הפיונירס אדי קירק, שקבוצתו ניצחה בשבעה משמונה ממשחקיה האחרונים, ולאחר התחלה של שני הפסדים הפיונירס בהחלט הקבוצה החמה בליגה. שמואל אוניל שוב הוביל את הפיונירס עם שני טאצ'דאונים כולל הזה שניצח להם את המשחק. חבריו לקבוצה גם תרמו לניצחון עם שלושה אינטרספשנס, כשבאחד מהם מיכה סלומון גם רץ לסקור משלו. בנוסף ללילה האדיר של סלומון ( 12 תאקלים, סאק ואינטרספשן), ג'ייסון גוסנול נתן 6 תאקלים וחסימת בעיטה, סאגאן זבלו עם 11 תאקלים ורון מוסקונה עם האינטרספשן שהוביל לנצחון נתנו משחק אדיר גם כן.

המחזור הקרוב יהיה האחרון של הליגה הסדירה, ובו יתקיימו שלושה משחקים. בחמישי יתקיים משחק על הכרטיס האחרון לפלייאוף, כשהאנדרדוגס מחיפה יארחו את ההאמרס מהרצליה. בשישי ייפגשו הקינגס ומורדי יהודה באצטדיון קראפט בירושלים ובמוצ"ש הליונס מירושלים ידרימו לבאר שבע למפגש עם הנחיל השחור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully