וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווסטפאל: "התאוששנו יפה אחרי המהומה עם קאזינס"

הסנטר הסורר הוענש על ההשתוללות שלו ולא נסע עם סקרמנטו לפיניקס, אבל הקינגס חזרו עם ניצחון. ווסטאפל: "זה חשוב מאוד"

סקרמנטו השיגה הלילה (שני) ניצחון גדול מבחינתה, כשגברה בפיניקס 108:113 על הסאנס. הקינגס יכולים לשמוח על ההישג גם מכיוון שהגיע אחרי חמישה הפסדים רצופים, וגם כשהוא הגיע ללא דמרקוס קאזינס, הסנטר הסורר, שלא נסע עם הקבוצה למשחק החוץ.

כזכור, אחרי ההפסד לאוקלוהוהמה סיטי, קאזינס השתולל בחדר ההלבשה. אחרי שלא קיבל את הכדור במהלך האחרון, הרוקי הצעיר זעם על חבריו ואמר שהוא דורש את הכבוד הראוי לו. מאחר שאין זו הפעם הראשונה שבה קאזינס משתולל (בעבר גער באחד ממאמני הכושר, והוזהר), הפעם המאמן פול ווסטפאל החליט להעניש את הסנטר, והותיר אותו בבית. אפשר להעריך עד כמה שמח וווסטפאל מהניצחון בפיניקס, שהוכיח לקאזינס ששום דבר לא גדול מהקבוצה, ושהקינגס יכולים להסתדר בלעדיו. "הקבוצה עדיין בוחנת את האירועים בחדר ההלבשה", נמסר מהנהלת הקינגס על ההשעיה.

סקרמנטו הפסידה העונה 18 (!) משחקים שבהם כבר הוליכה ברבע הרביעי, אבל הלילה זה היה הפוך. הקינגס פיגרו כבר ב-10 נקודות הפרש, אבל פתחו את הרבע האחרון עם ריצת 2:15 והצליחו לחזור מול הקבוצה שבאה עם שלושה ניצחונות רצופים.

השמועות אומרות שקאזינס לא שוכה לאהדה גדולה בחדר ההלבשה, אבל דונטה גרין החליט להרגיע את הרוחות. "חסרנו את קאז במשחק, אבל לא יכולנו לבות על זה, והיינו חייבים לשחק ולנצח", אמר גרין, "אף אחד לא מושלם, דברים כאלה קורים. אנחנו משתדלים לא לתת לדברים בחדר ההלבשה להשפיע עלינו".

"זה ניצחון חשוב מול קבוצה חזקה", החמיא פול ווסטפאל לחניכיו, "במיוחד לאור המהומה עם קאזינס, או איך שתקראו לזה. זו בהחלט הייתה התאוששות יפה של הקבוצה שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully