וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווילשייר: "מול ברצלונה ארסנל תצטרך להיות רעה"

קשר ארסנל ג'ק ווילשייר מצפה לקרב קשה מול בארסה: "חייבים להיצמד להם לפרצוף". אינייסטה: "אשמח אם פברגאס יחזור"

ליגת האלופות חוזרת אלינו השבוע, בשעה טובה ומוצלחת. ביום שלישי נקבל שני משחקים משמינית הגמר (מילאן-טוטנהאם, ולנסיה-שאלקה), אבל המנה העיקרית תהיה ביום רביעי: ארסנל תארח את ברצלונה למשחק המרכזי.

קשר ארסנל ג'ק ווילשייר יודע שלקבוצתו מצפה משימה לא פשוטה, אבל יודע מה על חבריו לעשות. "נהיה חייבים לשנות מעט את המשחק שלנו מול ברצלונה", סבור ווילשייר, שזוכר איך אשתקד התותחנים הובסו בקאמפ נואו עם רביעייה של מסי, "למדנו מהמשחקים מהשנה שעברה. כשהכדור יהיה אצלנו, נהיה חייבים לשמור עליו כמו שהם שומרים עליו.

"נהיה חייבים להיות צמודים לפנים שלהם כל המשחק ולזכות בכדור בחזרה", הוסיף הקשר, "ואם צריך, אז אפשר קצת להיות רעים מולם. אין טעם שרק אחד מאיתנו ילחץ אותם, נהיה חייבים ללחוץ אותם כקבוצה בניסיון לזכות בכדור".

ובינתיים בברצלונה שוב מתרגשים לראות את אהובם, ססק פברגאס, וממשיכים באמירות שהרתיחו את כל אירופה בקיץ שעבר. "תמיד אמרתי שאשמח אם פברגאס יוכל לחזור לפה", אמר אנדרס אינייסטה, "אבל נראה מה יהיה בקיץ הקרוב, אם הקבוצות יצליחו להגיע לסיכום. ססק נסע לאנגליה בגיל צעיר מאוד, והוא צמח במדי ארסנל והתפתח לשחקן נפלא. יש לו איכויות מדהימות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully