וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חצי גמר הגביע בכדוריד: יש מקום להפתעות?

מכבי קרית מוצקין ובני הרצליה ינסו למנוע דרבי ראשוני, כשהצפוניים ישחקו מול הפועל וההרצליאנים נגד מכבי

משחקי חצי גמר גביע המדינה בכדוריד יתקיימו היום (שני) באולם מטרו ווסט ברעננה, כשבמשחק הראשון שיפתח ב-18:30 יפגשו הפועל ראשל"צ ומכבי קרית מוצקין. הקבוצה מהצפון מגיעה לאחר ניצחון נהדר על מכבי ת"א (22:27), ובהופעה ראשונה במעמד חצי הגמר היא תנסה לחולל את הסנסציה הגדולה.

האדומים מחזיקים בשיא הזכיות בגביע המדינה (12 תארים), בהם בשושלת של 11 זכיות רצופות (בין 1989 ל-1999), ולאחר יותר מעשור ללא זכייה בגביע הם ינסו לעשות צעד נוסף לעבר הגמר. ברבע הגמר הם הדיחו את אס"א ת"א, מחזיקת גביע המדינה בשלוש העונות האחרונות, וזו שגברה עליה בגמר בעונה שעברה.

למוצקין יהיה זה משחק ראשון בגביע מול יריבה מהליגה הבכירה, לאחר שבשלבים הקודמים היא גברה על קבוצות הלאומית אס"א הטכניון, חולון ואשדוד. במוצקין יזדקקו להופעת שיא של שוער הנבחרת אורן מאירוביץ', ושל ולדי קופמן ומאור אפוטה. הפועל מגיעה למשחק לאחר שנחלצה מפיגור של 5 שערים במשחק מול אס"א ת"א ביום שישי (23:23), והציפיות במועדון ברורות - הסגל איכותי והמטרה היא שעידן מימון, ששוקל פרישה מהמשחק בסוף העונה, יניף את גביע המדינה או צלחת האליפות, ו/או את שניהם יחד. כקמע לענייני גביע הוכרז בקבוצה אלי רן, שזכה אשתקד בתואר עם אס"א והיה מי שהוביל להדחתה ברבע הגמר. "בספורט כבר קרו הפתעות, בטח במשחק בודד. שמעתי שמוצקין מתכוננת מאוד ברצינות למשחק, אבל מצד שני אנחנו במגמת התקדמות. אפילו ביום שישי, כששיחקנו לא טוב, הראינו אופי, חזרנו למשחק וכמעט ניצחנו", מסכם קפטן הפועל עידן מימון.

בחצי הגמר השני (20:30) יפגשו בני הרצליה ומכבי ראשל"צ, בדרבי האחים לבית רוזנטל, יוני מהרצליה ואריאל ממכבי. בהרצליה חגגו זכייה בגביע בדיוק לפני 38 שנה, והפעם הם ינסו להגיע לגמר לאחר שלפני שנתיים נוצחו על ידי אותה מכבי ראשל"צ בחצי הגמר. בהרצליה משחקים לא פחות משישה מושאלים משתי הראשוניות, מאמן ראשוני (סער פרנקל) וגם זר שעבר בעיר היין (דימה ינדוביצקי). למכבי ראשל"צ יש כבר שמונה גביעים בארון, הפעמיים האחרונות היו ב-2006 וב-2007, בהן הקבוצה זכתה גם בדאבל. בשנתיים שלאחר מכן היא הפסידה בגמר לאס"א בהפרש שער. ביום שישי היא גברה על הרצליה במסגרת הליגה במשחק שהיה צמוד על לדקות האחרונות.

"מה שלא היה יכול לקרות בעבר, יכול לצערי לקרות הפעם", מסכם יו"ר הצהובים יוסי גבע וסגן יו"ר האיגוד. "הרצליה עשתה קפיצת מדרגה בשנים האחרונות, והעונה היא עמדה יפה מול כל יריבה. אם הם ינצחו זו תהיה הפתעה קטנה, ואנחנו מגיעים דרוכים כדי שזה לא יקרה. אני מקווה שיהיו משחקים הוגנים ושהאולם יהיה מלא ונביא כבוד לענף שנמצא בדרך הנכונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully