וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלסנדרו מאטרי: "לא ציפיתי לפתיחה כל כך טובה"

לחלוץ יובנטוס, שכבש את שער הניצחון ב-0:1 על אינטר, כבר יש שלושה שערים בשלושה משחקים. דל נרי: "כך נוכל להגיע רחוק"

ה-0:1 שלה על אינטר אמש (ראשון) העלה את יובנטוס למקום השישי בסרייה A, קירב אותה למאבק על מקום שמוליך למוקדמות ליגת האלופות ובעיקר העניק לה דחיפה מוראלית חשובה בדמות ניצחון על היריבה הגדולה ביותר שלה, שהגיע אחרי כמה תוצאות לא טובות.

"רצינו את זה הערב", אמר המאמן המנצח ג'יג'י דל נרי, "ינואר היה חודש קשה בשבילנו - היו לנו כמה פציעות ואיבדנו את הפורמה - אבל יש לנו קבוצה טובה ונוכל להגיע רחוק אם נשמור על רצון ותשוקה".

מי שכבש אתמול את השער היחיד במשחק היה אלסנדרו מאטרי, שמאז שהגיע לפני כשבועיים כבר הספיק לכבוש שלושה שערים בשלושה משחקים. "לא חשבתי שההתחלה תהיה כל כך טובה", הודה החלוץ שהגיע מקליארי, "כשאתה מגיע לקבוצה חדשה חשוב שתעבוד קשה ואני עושה הכל כדי להשתפר. לשחק עם כל כך הרבה שחקנים גדולים עושה את העבודה קלה יותר".

ומה באינטר? "כשמסתכלים על המחצית הראשונה רואים שליובנטוס הגיע להוביל, אבל במחצית השנייה מאוד השתפרנו והגיע לנו לנצח", אמר המגן הימני מייקון, "המשחק נגד פיורנטינה בפירנצה (משחק השלמה), יהיה בעל חשיבות מאוד גדולה למאבק האליפות שלנו". הנראזורי מדורגים במקום הרביעי, שמונה נקודות מאחורי המוליכה מילאן, אבל עם משחק חסר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully