וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להתאושש מהדרבי

מכבי פתח תקוה רוצה לחזור לעצמה ובמיוחד אחרי הכישלון נגד הפועל, והפועל תל אביב מחפשת להידבק למכבי חיפה אחרי ששמטה נקודות נגד מכבי תל אביב. איך זה ייגמר?

משחקים 66-69: הפועל תל אביב – מכבי פתח תקוה

מצב הקבוצות:

כולם רק מחכים לראות את אלי גוטמן שב להדריך את האדומים, שמתמודדים לא רע עם לחץ גם אחרי שמכבי חיפה הגדילה זמנית את הפער בפסגה לחמש נקודות. הפועל תל אביב נחושה להוכיח שהמכונה שלה מתפקדת היטב גם ברגעים האלה ובמיוחד אחרי שהתחזקה מאוד בפגרה ומארחת את מכבי פתח תקוה, שניצבת במקום השישי ועדיין מאמינה שהיא יכולה להתחבר עם חבורת הצמרת, ובעיקר להתגבר על התקופה הלא טובה שלה.

מומנטום:

האדומים מגיעים למשחק אחרי התיקו 1:1 בדרבי התל אביבי שהיה התיקו השני בארבעת המחזורים האחרונים. קדם לתיקו הזה ניצחון 1:2 על מכבי נתניה, ניצחון 1:4 על הפועל עכו וניצחון 0:2 על הפועל אשקלון. במכבי פתח תקוה חווים משחקים לא טובים לאחרונה, כשבעיקר מדובר על הדרבי בו הפסידו הלוזונים 3:2. לפני כן הקבוצה אמנם ניצחה 1:3 את מ.ס. אשדוד, אבל גם חוותה הפסד מביך 2:1 לבני סכנין.

ההמלצות:

66: הפועל תל אביב – מכבי פתח תקוה

גם ללא גוטמן, יוסי אבוקסיס מוכיח שהוא מצליח להסתדר עם האחריות והקבוצה שמסתדרת היטב עם הלחץ שמה את ההתנהלות של גורמי ההנהלה בצד. במכבי פתח תקוה יכולים לשכוח מהתאוששות מכיוון שהפועל תל אביב תנצח בבלומפילד. ההימור: 1 (1.25)

67: אנדר/אובר שערים (2-3)

לשתי הקבוצות יש התקפות מצוינות והגנות שלא במיטבן, מה שמבטיח כנראה משחק עם לא מעט שערים. ההתלבטות העיקרית היא בין שניים או שלושה שערים, לבין ארבעה שערים ומעלה, אבל נהמר כי תהיה כמות ממוצעת. ההימור: איקס (1.90)

68: טוטו תמוז – בן שהר

ההימור הזה פשוט מסרב לעזוב אותנו. אין ספק ששהר נמצא בתקופה הרבה יותר פוריה בעת האחרונה מאשר טוטו תמוז, אבל האחרון חייב להיכנס לעניינים והוא יודע שזה מבחן חשוב עבורו. אנחנו מעריכים שהוא יידע לעמוד במשימה הזו. ההימור: 1 (3.15)

69: אנדר/אובר קרנות (10-12):

קשה לחזות כמה קרנות יהיו במשחק, אבל בשל העובדה שלשתי הקבוצות יש התקפות מהירות והגנות איטיות, לא מן הנמנע שהשתיים תלכנה לא מעט לדגל הקרן במהלך 90 הדקות. אם אתם מתעקשים, אנחנו מעריכים שיהיו עשר עד 12 קרנות. ההימור: איקס (2.50)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully