וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא לפספס את הרכבת

צ'לסי מבינה שאחרי ההפסד לליברפול הסיכוי שלה להדביק את מנצ'סטר יונייטד הוא נמוך יחסית, אבל הבלוז חייבים להילחם על הכבוד וזה מה שהם יעשו במשחק החוץ הקשה נגד פולהאם

משחקים 76-78: פולהאם – צ'לסי

מצב הקבוצות:

אחרי שראתה את מנצ'סטר יונייטד מנצחת בדרבי, צ'לסי מבינה שכדי לא לפספס את הסוס היא חייבת לפחות לחזור ממשחק החוץ נגד פולהאם עם הניצחון. הבלוז נשרו למקום החמישי בטבלה, אבל כשנותרו להם 13 משחקים לתקן הם מאמינים בכוחם שאפשר להדביק את יונייטד, שכן ניצחון ישאיר אותם בפער של עשר נקודות. פולהאם רחוקה מלהציג את הכדורגל של העונה שעברה ומדורגת במקום ה-12 עם 30 נקודות, שלוש נקודות בלבד מהמקום שממנו נושרים לצ'מפיונשיפ.

מומנטום:

צ'לסי מגיעה למשחק אחרי האכזבה הרבה מההפסד 1:0 לליברפול שהשכיח לגמרי את רצף שלושת הניצחונות על סנדרלנד, בולטון ובלקבורן. בפולהאם נמצאים בקו עלייה בעת האחרונה אחרי ה-2:2 נגד אסטון וילה שהגיע אחרי הניצחונות 0:1 על ניוקאסל ו-0:2 על סטוק סיטי. פולהאם לא הפסידה בחמשת המחזורים האחרונים בליגה.

76: פולהאם – צ'לסי

לצ'לסי פשוט אין ברירה והיא חייבת לנצח, אחרת היא תמצא את עצמה מפספסת את הרכבת. למרות שיחכה לה משחק חוץ קשה מאוד מול קבוצה שנלחמת על החיים שלה, צ'לסי תשיג את הניצחון ה-14 שלה העונה.

77: פולהאם (1+) – צ'לסי

בניגוד להימורים אחרים שבהם יש נטייה להמר על ניצחון בהפרש של שער אחד, כאן אנחנו נחושים אפילו להמר על תוצאה, משהו כמו 1:3 לבלוז. במצב שכזה ההימור הוא 2 (2.55)

78: אנדר/אובר שערים (2-3)

אם כבר ניחשנו את התוצאה, אתם בוודאי מבינים שהולך להיות משחק רב שערים. המשמעות היא שצפו לארבעה שערים ומעלה. ההימור: 2 (2.55)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully