וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאור ליובין: "היינו ממש זוועה בהתקפה"

מאמן גלבוע/גליל הסביר את 48 הנקודות שקלעה האלופה בתבוסה לבני השרון. ניילון: "עם דאנסטון יש לנו סגל לפיינל פור"

אחרי שני ניצחונות רצופים התייצבה הפועל גלבוע/גליל עליון למשחק בית נגד בני השרון, בתקווה להשיג את השלישי ולהתקרב לצמרת. אבל האלופה היא קבוצה מאוד לא יציבה העונה, ובמקום ניצחון בגן-נר, אוהדיה ראו התבזות שהסתיימה בתבוסה מחפירה בתוצאה 69:48. "היינו ממש זוועה בהתקפה", אמר בסיום מאמן גלבוע/גליל ליאור ליובין. "החטאנו זריקות טובות ועשינו מהלכים רעים. הרבע הראשון היה בסדר, אבל פתאום המשחק קיבל תפנית רעה. אי אפשר להיות מוכן להכל, זה מסוג הדברים שלא באים איתם מהבית".

בני השרון, מנגד, יצאה מרוצה מאוד מגן-נר, ועלתה זמנית למקום השני בטבלה. "זה היה ניצחון חשוב אחרי שבועיים של פגרה", אמר בסיום לי ניילון, שקלע 12 נקודות, "נהניתי, אבל אני מרגיש שעדיין לא נכנסתי לקצב שלי אחרי שבועיים שלא שיחקנו".

ניילון החמיא לזר החדש שהצטרף לקבוצה, בריאנט דאנסטון, שקלע 9 הוריד 7 כדורים חוזרים. "דאנסטון הוא בחור צעיר, שאוהב לרוץ ולקפוץ, ויותר חשוב - אוהב לשחק כדורסל", אמר ניילון. "כל הכבוד למאמן שהביא לפה את דאנסטון. יחד איתו בהחלט יש לנו סגל שמספיק לפיינל פור, אבל קודם צריך לחשוב על המשחק הבא".

מאמן בני השרון דן שמיר היה מרוצה בסיום: "זה היה ניצחון יפה בשבילנו. לא היה משחק התקפה מרשים, אבל שמרנו נכון. כפינו על גליל את המשחק שרצינו לכפות, והם החטיאו את הזריקות שלהם. לא זוכר מתי פעם אחרונה שקבוצה קלעה 48 נקודות. אפשר לראות מה דנסטון נותן לנו, שזה בעיקר אנרגיות ותנופה מהספסל". שמיר התייחס לדבריו של ניילון לגבי הסגל, ואמר: "מתחילת השנה לא ברחנו מזה שאנחנו יכולים להגיע לפיינל פור. חטפנו כמה זאפטות השנה, התאוששנו, ובסוף נראה אם אכן נעמוד במטרה שלנו".

אריק אלפסי: "אני שואב הרבה אנרגיות מהשחקנים שלי"

אחרי התבוסה שספגה ברק נתניה ממכבי תל אביב בגמר גביע המדינה, היה ברור לאריק אלפסי ושחקניו כי עליהם להתאושש במהירות. במשך שלושה רבעים אשקלון, עם בכורה למאמנה החדש אלי רבי, הובילה ונראתה בדרכה לניצחון. אלא שנתניה נלחמה על כבודה ובעזרת 24 נקודות של רומיאו טראוויס, יצאה מאשקלון עם 72:75, שקטע רצף של שני הפסדי ליגה.

"התעצבנתי, כי לא הצלחנו לייצר מומנטום במשחק", אמר בסיום מאמן נתניה אריק אלפסי. "עשינו סלים, אבל קיבלנו סלים קלים. עשינו הישג מדהים שהעפלנו לגמר הגביע, ומה שקרה שם האפיל על ההישג הזה. היה לנו שבוע של שיא, ולהביא שחקנים אחרי שני משחקים בשבוע ואחרי יום מנוחה, למשחק כזה חשוב, זה לא פשוט. השחקנים נכנסו למשחק קצת מאוחר, אבל אני שמח שזה לא פעם ראשונה השבוע שאנחנו יודעים לבצע את הדברים עד הסוף במשחקים צמודים. ליאור שגב חטף בצורה מדהימה בסיום המשחק, ובנקס עמד בעונשין בקור רוח. אני שואב הרבה אנרגיות מהשחקנים שלי, הם יודעים מה לעשות ולאן הכדור צריך ללכת. זה ניצחון שנותן לנו יתרון על אשקלון בניצחון כפול, אבל אנחנו לא מסתכלים למטה לאשקלון וחיפה, אלא רוצים להידבק לחבורת מרכז הטבלה".

רומיאו טראוויס, שכיכב בנתניה עם 24 נקודות, התייחס לימים הסוערים שעברו עליו מאז המהומה בגמר הגביע. "הרגשתי שיש לי מה להוכיח, מה שקרה בתל אביב זה לא אני, זה לא האישיות שלי. באתי להוכיח שאני שחקן כדורסל טוב ולא בן אדם רע, ומה שקרה בנוקיה נגמר, אני רוצה לשים את זה מאחוריי".

"היינו צריכים את הניצחון הזה יותר מכל דבר", הוסיף טראוויס, "אני לא יודע מתי פעם הבאה שאני אוכל לשחק, לפני ההחלטה של בית הדין. ידעתי שאני משחק היום, אז השארתי הכל על המגרש. אני מציע לשופטים להסתכל על כל המשחק ולא רק על המהלך הזה, כי זו סדרה של מקרים. אני לא בחור אלים, ואני מציע להם להסתכל על כל המשחק עד הקטע הזה. שיחקנו עם דחיפות, זה היה המשחק הכי חשוב שלנו העונה. יש לנו יתרון על אשקלון עכשיו, ואנחנו לא יכולים לרדת מהמקום השמיני, כרגע אנחנו צריכים לבנות על ריצה של ניצחונות עד סוף העונה".

אלי רבי, שקיווה לבכורה יותר מוצלחת כמאמן אשקלון, אמר בסיום: "באיזשהו מקום דברים נמצאים בראש, וזה קצת משפיע. די קפאנו בחצי השני, כבר בירידה למחצית הובלנו 5 הפרש ובגלל חוסר ריכוז שלנו נמנע מאיתנו לרדת ביתרון יותר גדול. קפאנו במשחק ההתקפה, ונתנו לנתניה הזדמנות שנייה. הם לקחו 5-6 ריבאונד התקפה שהפך את המומנטום לכיוון שלהם. אנחנו נשלם על ההפסד הזה עד סוף העונה, כי ניצחון היה פותח לנו דרך חדשה. אני מקווה שנתגבר על הקיפאון של הרבע האחרון ונתפקד יותר טוב. קיבלתי היום מדד לגבי האיכויות של הקבוצה שלנו ומה שחסר לנו. הקבוצה חסרה גארדים, אבל שוב פעם - היינו צריכים לתפקד יותר טוב במאני טיים. נתניה שיחקו ממושמע בצורה בלתי רגילה".

ארז מרקוביץ', שהיה מהבולטים בשורות אשקלון: "לצערי זה מה שאנחנו סובלים ממנו כל העונה - חוסר הריכוז בסוף. ברבע האחרון, בעיקר הגנתית, לא עצרנו אותם, הם הצליחו לעשות סל בכל התקפה, רדפנו אחריהם ובפעם האחת שלא עשינו סל, נגמר המשחק. נקלענו הרבה פעמים לעונה לסרט הזה, וזה תקליט שבור. כואב לי על הקהל הזה. כל משחק זה מלחמת עולם, חייבים לקחת את הדברים הטובים, לנסות לא להסתכל על הקוף שעל הגב שלנו. לחשוב התקפה אחרי התקפה, ואני באמת מאמין בקבוצה הזאת, אם נמשיך בדרך, זה יגיע. אנחנו צריכים את הניצחון שיוציא אותנו מחוסר הביטחון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully