וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ברצלונה ניצחה את ריאל מדריד וזכתה בגביע המלך

ערב גדול של אלן אנדרסון (19 נקודות) חיפה על יום קליעה גרוע של נבארו, הקטלנים חגגו תואר עם 60:68 על היריבה הגדולה

פתיחת העונה הבינונית משהו של ברצלונה גרמה לאנשים רבים לחשוב שזהו, הכדורסל האירופאי בדרך לקבל שליטה חדשה. אלא שלאט לאט החלה החבורה של צ'אבי פסקוואל להתחבר (כפי שלמדה על בשרה מכבי תל אביב לפני מספר שבועות), והערב (ראשון) היא שוב הוכיחה כמה היא חזקה ועמוקה כאשר גברה בגמר גביע המלך בספרד 60:68 על יריבתה הגדולה, ריאל מדריד.

הקלאסיקו נפתח במלחמת חפירות, כששתי הקבוצות מחפשות נקודות בצבע. אנטה טומיץ' היה גדול בריאל עם 8 נקודות ברבע הראשון, אבל שלשה של טרנס מוריס העניקה יתרון 15:17 לקטאלנים. טומיץ' השווה, ואז הגיע ג'אמפ נהדר של ויקטור סאדה רגע לפני הבאזר, סל שקבע 17:19 לבארסה בסיום הרבע הראשון. בארסה פתחה את הרבע השני בהטבעה של נ'דונג, ושיחקה בקצב מהיר, אבל הגנה אגרסיבית של הבלאנקוס הותירה את הרבע צמוד, ועצרה את חואן קרלוס נבארו על 0 נקודות בתום רבע וחצי.

הסופרסטאר הקטלני התקשה להיכנס לעניינים גם בהמשך, ובהיעדרו לקח אלן אנדרסון את המושכות, כאשר שלשה של אקס מכבי תל אביב אחר, טרנס מוריס, העלתה את ברצלונה ל-47:58, שש וחצי דקות לסיום. ריאל ניסתה להפציץ את דרכה בחזרה למשחק וכבר צימקה ל-66:60, חצי דקה לסיום, אך דאנק של מוריס סגר את הסיפור. אנדרסון סיים ערב גדול של 19 נקודות, ארזם לורבק הוסיף 9 ומוריס 88. מנגד, רק אנטה טומיץ' (12) ופבלו פריג'יוני (10) קלעו בספרות כפולות.

* בגמר הגביע הטורקי ניצחה פנרבחצ'ה/אולקר 72:81 בשיקטאש. הקבוצה של נבן ספאחיה ממשיכה להיראות מצוין, והערב היא קיבלה משחק מדהים מצד אמיר פרלג'יץ', שהפציץ לא פחות מ-35 נקודות. שרונאס יאסיקביצ'יוס הוסיף שתי נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully