וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: ליל ניצחה את טולוז 0:2

מוליכת הליגה הצרפתית התאוששה מהתיקו במחזור האחרון, וכעת היא מובילה בחמש נקודות על ראן, שטיפסה למקום השני

המחזור ה-23 בליגה הצרפתית הושלם הערב (ראשון) עם שלושה משחקים. ראן ניצלה את התיקו של פ.ס.ז' בשבת כדי לטפס עד למקום השני בזכות ניצחון 0:2 על ניס מהתחתית. הקבוצה מצפון-מערב צרפת הצליחה להתקרב למוליכה ליל לכמה שעות, אלא שבמשחק שנעל את המחזור ניצחה ליל את טולוז 0:2 ופתחה מחדש את הפער מהדולקת אחריה לחמש נקודות. ליל התאוששה למעשה מאיבוד הנקודות במחזור הקודם שבו היא סיימה בתיקו 1:1 נגד אוקזר.

ויקטור מונטאניו הקולומביאני כבש את השער הראשון לראן בדקה ה-52. שש דקות מאוחר יותר ראן זכתה בכדור עונשין מ-11 מטרים ושחקן נבחרת טוגו ראזק בוקארי דייק מהנקודה הלבנה כדי לקבוע את תוצאת המשחק.

במשחקה של ליל, שחקן נבחרת חוף השנהב ז'רביניו כבש את שער הליגה ה-11 שלו העונה כדי להעלות את קבוצתו ליתרון בדקה ה-39. האוהדים המקומיים המתינו עד לדקה ה-90 כדי ליהנות מהשער השני של קבוצתם, עליו היה חתום טוליו דה מלו הברזילאי.

במשחק נוסף ניצחה ולנסיין את ברסט 0:3 והרוויחה נקודות יקרות כדי לברוח מהקו האדום ולטפס למקום ה-12. הקפטן דויד דוקורטיו כבש את הראשון לולנסיין בדקה ה-14, מילאן בישבאץ הסרבי הכפיל בדקה ה-22 וגרגורי פוז'ול חתם עם השלישי של המארחים בדקה ה-69.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully