וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוליה גלושקו עלתה לסיבוב המוקדמות האחרון בבוגוטה

הטניסאית הישראלית מספר 2 גברה על קלפאץ' הסלובנית 4:6, 4:6. שחר פאר תפתח את הופעתה בטורניר דובאי ביום שני

הטניסאית הישראלית מספר 2, יוליה גלושקו, נמצאת בדרך הנכונה לכניסה לטורניר בוגוטה שבמסגרת הסבב המקצועני לנשים (על סך פרסים של 220 אלף דולר). גלושקו (205 בעולם), שהמריאה לקולומביה לאחר טורניר גביע הפדרציה באילת, ניצחה היום (ראשון) בסיבוב המוקדמות השני של הטורניר את אנדראה קלפאץ' הסלובנית (301 בעולם) 4:6, 4:6. הישראלית תתמודד ביום שני נגד ביאנקה בוטו הפרואנית (255 בעולם) על הזכות להיכנס להגרלה הראשית של טורניר החימר, שהמדורגת הבכירה בו היא יוליה גאורגס הגרמניה (34 בעולם).

שחר פאר (11 בעולם) תפתח ביום שני את הופעתה בטורניר דובאי שבאיחוד האמירויות (על סך פרסים של 2 מיליון דולר). פאר תשחק תחילה בסיבוב הראשון של טורניר הזוגות בו היא תשתף פעולה עם מוניקה ניקולסקו הרומניה. השתיים יתמודדו נגד האמריקאיות אביגייל ספירס וראקוול קופס-ג'ונס. בטורניר היחידות פאר הוגרלה בסיבוב הראשון נגד מריה חוזה מרטינז סאנצ'ז הספרדיה (28 בעולם), כאשר בסיבוב השלישי היא עשויה לפגוש את פיינאליסטית אליפות אוסטרליה הפתוחה, לי נה הסינית (7 בעולם).

בסבב הגברים, דודי סלע (92 בעולם) יחזור השבוע להתחרות וישתתף בטורניר היוקרתי בממפיס שבארצות הברית (על סך פרסים של 1.1 מיליון דולר). סלע יתמודד בסיבוב הראשון נגד לוקאש לאקו הסלובקי (113 בעולם), ובמידה וינצח הוא עשוי לפגוש בסיבוב השני את מארדי פיש המקומי (16 בטורניר). אנדי רודיק ו-פרננדו ורדאסקו הם המדורגים הבכירים בטורניר.

באיגוד הטניס הישראלי שמחו לקבל היום מכתב תשבוחות מההתאחדות הבינלאומית, שנציגיה התלהבו מארגון טורניר גביע הפדרציה באילת. לאחר קבלת המכתב אמר מנכ"ל איגוד הטניס משה חביב: "שמחתי לקבל את חוות הדעת של ההתאחדות הבינלאומית ששיבחה את איגוד הטניס ואת אלה שעשו במלאכה מטעמו. בתשובתי למכתב הודיתי ל-ITF על התשבוחות וביקשתי לארח תחרות זאת גם בשנה הבאה". יו"ר איגוד הטניס מיכאל קליין סיכם: "כולנו מלאי גאווה על תעודת הכבוד שקיבלנו מה-ITF על ארגון האירוע המדהים באילת. אין ספק שנסללה דרך לאירוח עתידי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully